000

دوشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۹۰

گفتگو با منشه امیر در مورد ترور دانشمندان ایرانی و حمله اسراییل به ایران

آقای منشه امیر مثل همیشه با روی باز درخواست گفگتو را پذیرفت ، در این دیدار وی به صراحت در مورد ترور دانشمندان جمهوری اسلامی و نیز احتمال حمله اسراییل به ایران صحبت کرد .
منشه امیر با سیاستمداری ویژه خودش به سوالات پاسخ داد ، اما یک نکته در تمامی جملات وی مشهود بود ، علاقه او به ایران و دلبستگی یهودیان به ایرانیان .
وی احتمال تاثیر فوری تحریم ها بر ساقط شدن جمهوری اسلامی را منوط به قیام مردم ایران می داند .
این شخصیت شناخته شده و برجسته اسراییلی ، تهدید جمهوری اسلامی در به آتش کشاندن منطقه را دروغی بیش نمی داند و گفت در گفتگو با مقامات بین المللی از جمهوری اسلامی بعنوان ببری کاغذی یاد کرده که توان اجرای تهدید های خود را ندارد .

قسمت اول :




قسمت دوم :

۳ نظر:

ناشناس گفت...

منشه امير را نميدانم ولي من هروقت دلم هواي ايران را ميکند با تمام وجود از خدا ميخوام که ايران را برسر مسلمانان دزدي که ايران را از ما دزديدند و اسلاميش کردن که يعني فقط براي مسلمونا باشه و بعد از اين اشغالگري زندگي ما غير مسلمانان را سي سال زهر مار کردند که مجبور به ترک کشور شديم خراب کنه و چنان ويرانش کنه که ديگر بهتر نشه. اميدوارم که ايران يه روز بشه مثل افغانستان. چه زجري آدم ببينه مسلموناي اشغالگر کشوري را که بايد مال همه ما ايرانيها باشه دزديده اند و دارند کيفش را ميکنند و با بقيه مسلموناي دنيا شريک شده اند. يهوديهاي ايراني که به اسراييل فرار کردن تا جونشون را ازدست اين سگ مسلمونا نجات بدن هيچوقت ديگه اجازه برگشتن به ايران را ندارند ولي خود مسلمونا و آخونداشون هم هر کشور ديگر دنيا را که بخوان حتي آمريکاي شيطان بزرگ را ميتونن راحت برن و برگردن. اسراييل تازه شيطان کوچک بوده ولي نميشه يهوديها ايران برگردن و اون ميهن خراب شده شان را ببينند. ايشالا ايران ويران ابدي بشه و مسلموناش آواره تمام دنيا.

پشیمان گفت...

خیلی بی رحمی عزیز من یک مسلمان شیعه ایرانیم وبه تمام هم وطن نانم از هر دین نژاد و گروه که باشن احترام میذارم و دوستشان دارم. حساب عده ای افراطی که فعلا قدرت را در دست دارند به حساب مردم ملتم ودینم و مذهبم نگذار عزیز دلم ایرانی مهربان و مهمان نواز و دست دل بازه تاریخ گواه حرف من به امید ازادی و هم زیستی مثل اون قدیما سحر نزدیکه

فرهاد گفت...

پشیمان عزیز ، کجای این گفتگو علیه ایران یا ایرانی بود ؟
تمام صحبت مبنی در مورد سیاستهای داخلی و خارجی جمهوری اسلامی بود و اینکه حساب مردم و خاک مقدس ایران را با جمهوری اسلامی کی نکنیم.
بهرحال ممنونم از توجه و نقد شما

Free counter and web stats