000

چهارشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۰

مشایی ، هیزم تنور انتخابات !

مدتی ست جنجال عجیبی بنام اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی توجه همگان را بخود جلب کرده !
نکته جالب ، توجه رسانه های حکومتی به این اختلاس ست ، انگار که برای اولین بار چنین اتفاقی در جمهوری اسلامی روی داده . سالهاست مسئولین حکومتی بنوبه خود ذخایر مملکت و ثروت ملت را به یغما می برند . اما تا بحال رسانه های حکومت چشم بر تمامی آنها بسته و هرکدام را بنوعی نادیده انگاشته اند .
کسی سراغی از ثروت میلیاردی محصولی نمی گیرد ، کسی اشاره به دست اندازی سران سپاه به ثروت ملی نمی کند ، اختلاس احمدی نژاد و دیگر یارانش چه در زمان استانداری اردبیل و چه در ایام حکومتش بر شهرداری تهران و حتی دوران ریاست جمهوریش از هیچکس پوشیده نیست .
نزدیکان خامنه ای چنان پروار شده اند که که در خواب هم نمی دیدند ، ثروت ناطق نوری از کجا آمده ، زمین های لاریجانی ها ، مسئولین دفتر خامنه ای و ... .
طمع و باجگیری شخصیت های دینی حوزه به هیچ انگاشته می شود اما این مورد ( مثل اختلاس 123 میلیاردی برادر رفیق دوست ) چنان در بوق و کرنا شده که توجه همگان را بخود جلب کند . افشای دست داشتن مشایی در این اختلاس و تاکید بر همکاری دولت تنها نشان از آن دارد که حکومت برای داغ شدن تنور انتخابات ، این بار هیزم را از انبار خودی تهیه می کند .
باید دید پس از این همه افشاگری و شلوغ بازی ، نهایتا نام چه کسانی بعنوان نامزد ریاست جمهوری دوره بعدی از آستین تئوریسین های رزیم بیرون خواهد آمد .
دوره گذشته با حضور افرادی چون موسوی و کروبی تنور انتخابات ( اصطلاح رایج جمهوری اسلامی برای میزان مشارکت مردم پای صندوق ها ) آنچنان داغ شد که دست رهبری را هم سوزاند اما نهایتن این رهبر بود که با تکیه بر حضور مردم در رای گیریها ، آنرا بمثابه حمایت ملت از حکومتش تلقی نمود ( بخوانید چماقی کرد تا بر سر همان مردم فرود آورد ) .
اعتقاد دارم همه این لجن مال کردن ها تنها بجهت ترغیب مردم برای شرکت در انتخابت ست و حذف باند احمدی نژاد و الا آنچه در این نظام امری عادی بشمار می رود چپاول ست و غارت و قتل و شکنجه و ... .

آیا مردم ما باز هم فریب حکومت را خواهند خورد ؟

-------------------------
پ . ن . +18
حداد ، مداح بیت رهبری ، مشایی را به آلت احمدی نزاد تشبیه کرده بود ، منصور ارضی هم خواهان قتل او شده ، بنظر میرسد مداحان رهبری تمامی هم و غم خود را برای ختنه کردن احمدی نژاد بکار بسته اند !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats