000

پنجشنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۰

این ژاپن کیست که عالم همه دیوانه اوست !

بابا این ژاپن دیگه کیه !
اگه هرجای دیگه این همه مصیبت نازل شده بود ، مردم می رفتند می مردند اما ببینید این وروجکهای یک وجبی چه رویی دارند که با اینهمه بلا ، بجای وارد کردن مواد غذایی ، سبزیجات و لبنیات به دنیا صادر می کنند .
امریکا و برخی کشورهای دیگه اعلام کردند بدلیل احتمال آلودگی مواد غذایی وارداتی از ژاپن ، محدودیت هایی را در این مورد اعمال می کنند .
صرفنظر از اینکه همین آلودگی هم بلایی ست بعد از همه بلایا ، پشتکار و غیرت این مردم در ساختن دوباره کشورشان من یکی را که کشته، بدجوری هم کشته .

حالا مقایسه کنید با جمهوری اسلامی !
دولت کودتا رفته جون کنده چهارنفر قاچاقچی لوازم تسلیحاتی و نظامی را پیدا کرده و کلی پول مفت بهشون داده تا .... چی ؟
فکر کردید می خواسته هواپیماهای آواکس ازشون بخره ؟ نه !
فکر کردید جنگنده های پیشرفته غیرقابل ردیابی خواسته بخره ؟ نه بابا !
احمدی نژاد که براستی حماقت برازنده خودشه و بس ، کلی بهشون پول داده تا لوازم موتور هواپیمای از رده خارج اف 5 را بخره ، همونهایی که هنوز از زمان شاه باقیه و امریکا کلی از آنها را برده در موزه گذاشته !
پس چی شد ادعای تولید جنگنده داخلی !

یه روز برادرزاده ی 5 ساله ای که خیلی عزیز بود به پدرم گفت : بابا ناصر این بچه های محل همشون بدند چون همشون به من می گند خر خودتی !
بابام هم گفت عزیزم لابد تو بهشون میگی خر که بهت اینو میگند .
حالا شده حکایت جمهوری اسلامی و اسراییل :
جمهوری اسلامی حمله اسراییل به غزه را محکوم کرد . بابا جان جواب موشک موشکه ، آخه اگه حزب اله موجودات نرم خزنده ( بخوانید کرم ) در تنبان نداشته باشه خب خمپاره و راکت به طرف اسراییل نمیندازه که اسراییل هم با موشک جوابشون را بده .
این یعنی همان پاسخ : خر خودتی !

۳ نظر:

elham گفت...

قضیه ی نفت و پولداری ایرانِ. هر چی بی چیز تر وطن دوست تر.

ناشناس گفت...

in baba ke ino neveshte pak parteh
1- kesi az tarafe dolate iran be kesi pol nadadeh motoreh f5 bekhareh balkeh khode mamoraneh fbi dar naghsheh kharidar vared shodan ke masaln baraye iran bekharan
2- moshakeh felestini bishtar asbab baziyeh ke az podreh rakhtshoei be jayeh sokht va ye kami tnt saresh maslan kharje enfejar estefadeh mishe ke bishtar mesle narenjakeh soti ta moshak dar hali kemoshake esraeili 10 metr toleshe ke 10ha khonaro ziro ro mikoneh
aghayeh yahodi nevisandeh in maghaleh bayad begam ke asemon rismon baftaneh japon ta moshakeh esraeili dardo dava nemikoneh pas khar khodeti

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان اتفاقا مرا هم کشته همانطور که نوشتم هم به دولتمردانش و هم به مردمش سر تعظیم فرو میاورم ایمان دارم طولی نخواهد کشید که بهتر و برتر از گذشته قد علم کنند.

Free counter and web stats