000

چهارشنبه، بهمن ۲۰، ۱۳۸۹

سفره نفت است ، بیایید بخورید !

باز سفره نفت پهن شد تا جمهوری اسلامی از مهمان متوقع پذیرایی کند .
قبلا برزیل و ونزوئلا از این سفره سهم خود برداشته بودند و حالا نوبت ترکها شده تا شکم از بساط شیخ پر کنند و احتمالا چند شعار بی خاصیت در وصف بی خطری و سبک سری مسئولان جمهوری اسلامی بدهند که آی ی ی دنیا نترسید که اینها هالوتر از آنند که بتوانند برای کسی خطری ایجاد کنند . خود گویند و خود خندند تا باور دارند بس هنرمندند .
رییس جمهور ترکیه در راس هیئتی 300 نفره شامل یکصد تاجر و تعدادی مسئول دولتی و افراد مجرب در خالی کردن جیب ، مهمان جمهوری اسلامی خواهند بود . از حالا بدانید و آگاه باشید که برای رفع کمبود دلاری کمکهایی که قرار ست به ترکیه شود ، دولت قیمتها را بالا می برد و تسهیلات را کم می کند .

در سایت وقیح تابناک مطلبی آمده که رژیم اسراییل از گسترش اعتراضات به داخل اسراییل هراسان است !
جناب محسن رضایی ، کاش کمی وقت بگذاری و روزانه چند خطی مطالب غیر سانسوری در زمینه بین الملل را مطالعه کنی .
سردار بی سلاح و بی بخار !
اسراییل تنها کشوری در منطقه است که حکومتی مبتنی بر دموکراسی بر آن حاکم است : انتخاباتی کاملا آزاد ، مطبوعاتی رها از بند سانسور ، مردمی کنار آمده با فرهنگ دموکراسی و با درآمد سرانه بالا .
اینکه شما سیاستهای خارجی اسراییل را تاب نمی آورید بهانه مناسبی نیست برای آنکه حقایق و واقعیت ها را انکار کنید . البته اگر عقل در پس پرده مصلحت بازداشت نشود .

صادق لاریجانی از کمبود اعدام و قتل مردم گویا شرمنده خدا شده که گفته : مسئولان نگذراند که رنگ و بوی شهادت در کشور کمرنگ شود !
هنوز هیچ مسئولی ، مسئولیت اجرای فرمان این لاریجانی تپل و عشق خون را بعهده نگرفته اما ناقلان اخبار حکایت از آن دارند که فرماندهان تیپ ساندیس خور از هم اکنون برای به شهادت رساندن مردم کوی و خیابان ( و البته خوابیده در خوابگاه دانشجویی ) تمرینات ویژه ای برگزار می کنند .

۲ نظر:

مانی خان گفت...

کسی که بما نریده بود کلاغ کون دریده بود

حالا نوبت ترکان است

خلیل گفت...

سلام

بلاخره هر چیز بهایی داره.

اسرائیل هم همانقدر دموکراسی داره که حقوق دیگر ملت ها را نقض کنه مانند امریکا و انگلیس و فرانسه. دموکراسی داخلی دارن واستبداد برای دیگر کشورها و ملت ها.

Free counter and web stats