000

جمعه، تیر ۱۸، ۱۳۸۹

منطق آیت اله سید صادق روحانی و جناب بذرپاش !


آقای بذرپاش فرموده : " ابرقدرت بودن در دنیا تنها به دارا بودن تکنولوژی، فناوری اطلاعات، صنایع موشکی و دفاعی نیست بلکه ایران هم اکنون یک ابرقدرت محسوب می‌شود چرا که هر زمان تلویزیون را روشن می کنیم نامی از ایران برده می‌شود و محافل بین‌المللی بدون دعوت ایران به سرانجام مطلوب نمی‌رسند."

بالام جان با این حساب ، اسم شعبان بی مخ بیشتر از امام محمد تقی و امام علی النقی برده می شود ، پس شعبان بی مخ شخصیت مهمتر و بزرگتری از ائمه شماست .اسم هیتلر و استالین بیشتر از نام ائمه شیعیان در جهان شنیده میشه پس هیتلر و استالین شخصیتهای بهتری هستند .
تازه اسم یزید و شمر همیشه همراه نام امام حسین و حضرت عباس ذکر میشه پس اینها با هم برابرند .
آخه روانی ! ابرقدرت از اسمش مشخص میشه که منظور چیه ، قدرت برتر ، قدرت داشتن که باد هوا نیست که شماها هی داد می زنید و توهین می کنید ، نقل یه حکایته که یه سرباز امریکایی میره ماموریت در چین ، در یک جای خلوت یه رزمی کار چینی می پره جلوش ، شروع میکنه به ادا و اصول حرکات رزمی و هی مشت جلو میاره و پاها را بالا و پایین میبره که یعنی من کونگ فو کارم و کارت ساخته ست . همینطور که با فریادهای بلند حرکات رزمی را تکرار میکرده تا به سرباز امریکایی نزدیک بشه ، سرباز کلت را از کمرش درمیاره و تق ! خلاص !
حالا هی سپاه بگه قایق های تندرو ما ناوهواپیمابر امریکایی را غرق میکنه چون ما در مانوور جنگ فرضی با امریکا با عملیات " یا حضرت زلیخا" با رمز " یوسف ته چاه مونده ، یکی درش بیاره " ناو پلاستیکی ( ماکت ) امریکایی را با روش " دورش بچرخ تا موج درست بشه و بره زیر آب " غرق کردیم !
----------------------------
پ ن . :
من در سایت آیت اله روحانی دنبال این موضوع ( در صورت تراشیدن موی زن برای جواز بی حجابی ، شیطان هر شب به تعداد موهای زن از دبر با زن و شوهرش جماع می کند ) گشتم ولی چیزی نیافتم . ضمن اینکه این جناب چنین موردی را تکذیب نموده _ اینجا _ اما اینگونه چماقهای ترساننده برای وحشت مردم ، از سوی ملاها بسیار بکار برده شده.
اما از جهت شناخت آقای روحانی که خیر سرش مرجع تقلید هم هست به چند مورد اشاره می کنم :
1. نحوه محرمیت بین خواهر زن و شوهر خواهر:
" باسمه جلت اسمائه دختری را خواهرزن شیر بدهد و آن دختر را صیغه شوهر خواهر بنمایند، خواهر زن، مادر زن شوهر می شود و محرم است."
2. حکم دیه در قتل بهایی ها :
كافر غير ذمي كه فرقه ضاله بهائيت از مصاديق او باشد. نه قصاص در قتل او است نه ديه.
3. لعن اهل سنت :
تا اينكه حضرت بقيه الله ارواحنا فداه ظهور كند و قاتلين ( حضرت زهرا ) را از قبر خارج نموده و مجازات كند. و من عملاً در هر روز در منزل به همه آنها لعنت مي‌كنم.
4 . خوردن خاک قبر امام حسین برای شفا !
اینجا
5. کشتن طفل متولد از زنا :
قاتل قصاص نمی شود و دیه او کمتر از یک دهم مسلمان ست !

۴ نظر:

ملا حسنی گفت...

من همه اش را متوجه شدم ولی این یک نکته را متوجه نشدم که تقصیر بیچاره شوهرش چیست که شیطان از دبر به او جماع باید بکند. باباجان اون خانمه یک کاری کرده که مستحق این است که شیطان ترتیبش را بدهد. خب. قبول ولی آخه اون شوهر بدبختش چه گناهی کرده که باید ترتیبش داده شود؟؟؟؟

فرهاد گفت...

ملا جان ، ای کاش منهم شیطان بودم

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... در اصل بخاطر اینکه قدرتشان در چاه حمکران هست، مادون قدرت هم تشریف دارند ...

ناشناس گفت...

شیطان با این همه گرفتاری در ترتیب اینهمه آدم رو دادن کی وقت میکنه به فریب آدمها بپردازد. عجب شبهایی میگذرونه شیطون... :)))))

Free counter and web stats