000

جمعه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۸

سخنان حجة الاسلام حسنی بمناسبت انتخاب بعنوان افتخار جمهوری اسلامی

از سوی مسئولان جمهوری اسلامی مقرر شد تا نام حجة الاسلام حسنی بعنوان یکی از مفاخر و مشاهیر نظام ثبت شود.
در همین رابطه حسنی در سخنانی اعلام نمود :
البته بنده نه اینکه بنده باشم ، خیر هیچکس دیگه هم بنده نیست چون من کلاشینکوف دستم می گیرم ، اما خب حالا که وظیفه شرعی روی دوش من گذاشته شده خب قبول می کنم چون من مثل این موسوی و کروبی نیستم که امریکایی باشم .و روی حرف ولی فقیه حرف بزنم ، اصلا همه چیز من ولی فقیه هستش ، تازه مثل اون زنه ( شیرین عبادی ) هم نیستم که امریکایی ها من رو انتخاب کنند ، چرا ؟ چون اون یه زنه باید چادر سرش بذاره ولی من کلاشینکوف دستم می گیرم .
البته چون رهبر حکم کرده قبول کردم ، همه هم باید قبول کنند که من مفاخرم ، و این خوبه حتی اگه بدون " مفا " هم باشه خوبه چون اسلامیه !
آدم اگه اسلامی باشه خب مفاخرم میشه اما اگه اسلامی نباشه میگه آزادی که هرچی می کشیم از دست خاتمیه که گفت آزادی ، اصلا باید این آزادی را ضربدری قطع ید کرد ، یعنی دست چپ و پای راست تا دیگه نتونه با پای راست وارد دست به آب بشه . این اصلا اسلامی نیست . هرکس وارد بشه من با همین کلاشینکوف میزنم تو سرش .
دیروز یه مامور امریکایی اومده بود اینجا به من می گفت که مردم را تو خیابونها می کشند .
گفتم اولا به تو چه ؟ بعدشم به من چه !فکر کرد من نفهمیدم امریکاییه ، ولی مت فهمیدم چون ریش نداشت .
بهش گفتم : اینها همون کسانی هستند که خمس و زکات نمی دند ، مثل مردم بم که خمس و زکات ندادند و زلزله اومد اونجا و خمس شون را با زکاتشون قاطی کرد.
گفت از کجا میدونی ؟
گفتم خب اگه تو هم کلاشینکوف دستت بود می فهمیدی ! ببین اگه اینها خمس می دادند به آقا ، خب نمی رفتند بگند ما آقا نمی خوایم ، نمیشه که هم پول بدند به آقا و هم اون را نخواند . پس اینها مسلمان نیستند ، باید کشت اینها را ، چه توی خیابونها و چه توی بیمارستان . رحم نکنید .
عمروعاص هم باید کشته می شد اما تو فیلم حضرت علی دیدیم وقتی حضرت علی خواست اون را بکشه ، شلوارش را کشید پایین و امام از کشتنش صرفنظر کرد چون کشتن آدم بی شلوار اسلامی نبود . اما حالا اول شلوار متهم را درمیارند و بعد می کشند چون حکم ولی فقیه مسلمینه . پس می بینید که ولی فقیه از امام هم بالاتره !، پس آقا امامه و میتونه مفاخرم کنه .
یادم رفت ، می خواستم بگم من اگه مفاخر شدم بدلیل اینه که خودم پسرم را دستگیر کردم و دادم تا اعدامش کنند . این یعنی مفاخر!
مثل بابای محسن روح الامینی که وقتی پسرش را کشتند رفت دست رهبر را بوسید و گفت دستت درد نکنه ، اون هم البته مفاخره اما نه به اندازه من .
من اولش البته مفاخر نبودم ، یکی می گفت حسنی و بقیه می خندیدند ، اما از وقتی ولی فقیه سفت سرجاش نشست و آقای رییس جمهور را از قوطی بیرون کشید ، دیدند بین اونها من از همه مفاخرترم برای همین هم بخاطر آبروی اسلامی حکم دادند که من مفاخرم . حالا از امروز مردم باید تمرین کنند تا به من بگند مفاخر ، نمیدونم چرا همش این اسم را بدون " مفا " در مورد من و ولی فقیه و رییس جمهور بکار می برند .

۳ نظر:

خُسن آقا گفت...

آقا فرهاد میگن میمون هر چی زشت تر بازی ها و ادا هاش بیشتره. حالا حکایت کار این مفاخر جمهوری اسهالی شده. هرچه شپش بیشتر جاه و مقام بیشتر!
باور کن اگر وضع به همین شکل پیش برود، بزودی باید نام ایران را گذاشت اسهالستان!

کریم پ گفت...

فرهاد جان خطبه آیت الله حسنی یه تکبیر کم داشت که من این تکبیر رو الان اعلام میکنم: تکبیـــر
البته شرط اول تکرار کنندگان تکبیر اینه که مفاخرشون بدون "مفا" باشه ها...

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان حسنی از اول انقلاببه (مفا)خری (مفت) خر شده بود الان علنی کردند.

Free counter and web stats