000

جمعه، شهریور ۰۶، ۱۳۸۸

تفسیر خبر !

ابتدا به کشف جالب خبرگزاری مهر باید اشاره کرد : دارو گران نیست ، مردم توان مالی ندارند !
با این توضیح خبرگزاری دولتی مهر ، تمامی انتقادات نسبت به دولت رفع و مقصر اصلی شناخته شد : مردمی که توان مالی لازم برای خرید دارو ندارند ! که البته بجهت همین تقصیر که بنوعی بازی با آبروی نظام ست بهتر است از بیماری بمیرند تا مبادا دشمن بگوید در جمهوری اسلامی به بیماران رسیدگی نمی شود .
از این قبیل استدلالها می توان بوفور در جملات مسئولین جمهوری اسلامی یافت :

احمدی نژاد : " کارهای زشت در کهریزک کار براندازها بوده " !
اولا آقای احمدی نژاد که تخصصی ویژه در حرام کردن ادبیات فارسی دارد ، با یک جمله تمامی تلاش لاریجانی برای پنهان کردن " کارهای زشت " را بر باد داد !
آقای احمدی نژاد همچنین فرمودند : در این ماجرا ( کارهای زشت ) ، بسیجیان و نیروی انتظامی مورد ظلم واقع شدند !
البته کسی هم نپرسید در این " کارهای زشت " ، کدام عضو از ماموران مورد ظلم و تهاجم واقع شده !
معلوم نیست مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی چه رژیم غذایی دارند که تمامی صحبتهای آنان بنوعی سکسی ست . مثلا آقای احمدی نژاد در تعریف از لنکرانی ( وزیر سابق بهداشت ) گفته : لنکرانی مثل هلو میمونه ، آدم می خواد بخوره این جوون رو " !
و باز هم مشخص نشد رییس جمهور بیت رهبری ، کدام قسمت وزیر پیشین به دهانش بیشتر مزه می کند .
خبر دیگر مربوط به برکناری رییس بهشت زهرا بدلیل بازی با آبروی نظام بوده ( رجا نیوز ) !
قبلا هم آقای خامنه ای اشاره ای کوتاه داشت به بی آبرو شدن نظام . معلوم نیست این چه نظام حکومتی ست که هرچند به قول رهبرش بارها بی آبرو شده اما همچنان بر بی آبروگری هرچه بیشتر پافشاری می کند .

خانم تهمینه دانیالی ، که قرار است از سوی رییس جمهور بیت رهبری بعنوان وزیر به مسجد شورای اسلامی معرفی شود در تازه ترین بیانات خود فرموده : برابری جنسیتی معنایی ندارد " ! ... " وظیفه اصلی زنان ایفای نقش همسری و مادری ست " !!
یکی از این خانم سوال کند : تو که لالایی بلدی ، چرا خوابت نمی بره ! چرا نمیری تو خونه بشینی و نقش همسری و مادری خودت رو بازی کنی !

بد نیست به افاضات آقای مکارم شیرازی هم اشاره ای شود . این مرجع مقلد حکومت ، خواستار رسیدگی قوه قضاییه به حوادث اخیر و مجازات خاطیان شده .
آخه مرجع بزرگواری که هنوز نسبت به قتل و تعرض به مردم اعتراض نکرده ، چطور رویش شده تا از قوه قضاییه بخواهد وظیفه او را انجام دهد . گویا پرداختن به مسایل خطیری چون : تار موی هویدای دختران ، بازی فوتبال و دوچرخه سواری بانوان وقتی برای ایشان باقی نگذاشته تا موضوعات بی اهمیتی مثل قتل و ریخته شدن خون جوانان ، تعرضات و تجاوزات ماموران را دنبال نمایند.

۲ نظر:

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... اینقدر رو دارند که حالا میگویند شده، اما خودشان این بلاها سرشان ارودند ...

ناشناس گفت...

وقتی‌ نوشتهاتو خوندم احساس کردم می‌خوام داد بزنم و دادمو به خدا برسونم ،خدا به مردم ما رحم کنه با این دیوونه هایی که سر کارند

Free counter and web stats