000

پنجشنبه، شهریور ۰۵، ۱۳۸۸

خامنه ای : نظام بی آبرو شد !

آیت الله خامنه ای روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان به کشته شدن برخی در جریان حوادث پس از انتخابات و تخلفات انجام شده در بازداشتگاه کهریزک اشاره کرد اما گفت مسئله اصلی "هتک آبروی نظام در مقابل ملتها" است.

با همین یک جمله ، خامنه ای اعتراف نمود که فرمانده تمامی ماجراها خودش بوده و بس ! چیزی که دیگران می کوشیدند بیان کنند و او پیش از اینها ، بیش از اینها سعی در کتمانش داشت .
مخالفین جمهوری اسلامی بارها اعلام نموده بودند در جمهوری اسلامی ، تمامی نهادها ، بازیچه دست رهبر هستند ، تمامی جریانات ، حتی ساده ترین آنها به فرمان رهبر انجام می شوند و او سعی می کرد ، جلوه ای موجه از حکومتش ارائه نماید اما ....
سوالی از شما دارم ، سوالی که پاسخش را می توانید نزد مردم جهان بیابید :

آقای خامنه ای ، این چگونه نظامی ست که با افشای وقایعی که در درون آن می گذرد ، بی آبرو می شود ؟
همه دولتهای جهان سالانه مبالغ هنگفتی هزینه می کنند تا بتوانند واقعیتهای کشورشان را به دیگران معرفی کنند . برخی حتی با تقبل هزینه برگزاری بازیهای المپیک و جام جهانی ، تمام دشواریها را به جان می خرند تا توجه رسانه ها و مردم جهان به سوی آنها جلب شود.
اما نظامی که شما مدعی هستید الگویی ست برای دیگران (!) از افشای حقایقی که بر آن حاکم است می ترسد و به گفته شما " بی آبرو می شود " ( آقای خامنه ای قبلا ادعا کرده بود که حاضر است اندک آبروی خود را هم فدا کند ، گویا امروز آن اندک هم فنا شده !).

آقای خامنه ای ، در همه کشورهای متمدن ، به افشاکنندگان " جنایات سرپوش گذاشته شده وبویژه جنایات و خیانتهای مسئولین " جوایز ارزنده می دهند . افشاگر را پاس می دارند تا خود را از جنایاتش بری و تبرئه کنند اما شما برخلاف ادعای اسلامی و الهی بودنتان ، با خشم ، بیان حقایق را نشانه دشمنی و تحریک دشمنان می دانید ( دشمنی با که ؟ دشمنی با قتل بی گناهان ؟ دشمنی با تعرض و تجاوز به مردم ؟ دشمنی با تقلب و دیکتاتوری ؟ ) . چه باید از سخنان شما برداشت کرد جز اینکه تمامی تعرضات و تجاوزات و کشتار مورد تایید شما بوده .

آقای خامنه ای بزرگترین دستاورد رهبری شما ، فاش نمودن تزویر و ریاکاری مسئولین نظام جمهوری اسلامی ست .
خمینی با همه جنایاتی که کرد ، آنچنان نزد هوادارنش مقبول بود که بخاطر کلامش با جان و دل روی مین می رفتند . هواداران شما با میلیونها و میلیاردها پولی که به دامانشان می ریزید ، تا کجا حاضرند از شما تبعیت کنند ؟

شما حتی نزد خانواده تان هم آبرویی ندارید ، باید که بی پروا شوید تا با تعرض و تجاوز و قتل ، دیگران را وادار به اطاعت نمایید .... اما درس بگیرید از تاریخ ، شاه ، انور سادات را داشت تا پناهش دهد ، شما کجا را دارید ؟!

۲ نظر:

حسین . امیریه گفت...

نظام آبرویی از آغاز نداشته که برود مهم این است که آبروی به ناحق رفته مردم نزد جهانیان بهشون برگشت .

کریم پ گفت...

مثل همیشه ما را به عمق برد. احسنتم

Free counter and web stats