000

چهارشنبه، مرداد ۲۱، ۱۳۸۸

افزایش خدایان !

شیخ مصباح یزدی فرموده : پس از تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبری ، اطاعت از رییس جمهور ، اطاعت از خداست !
اولا افزایش تعداد خدایان را به شیوخ حوزه و مراجعی که ختم " ذکر سکوت " را گرفته اند تبریک می گم.
دوم : مگه حکم خاتمی را شیطان امضا کرده بود که مخالفت با خاتمی از واجبات شمرده می شد ؟!
تنفیذ حکم ریاست جمهوری خاتمی ، زایش خدا نبود اما در مورد رییس جمهوری که با تقلب و کودتا به این مقام منصوب شده ، خدایی دیگه متولد شده !
تازه مگه این شیخ مقلوک یادش رفته که اگه اطاعت از رییس جمهوری مثل اطاعت از خداست ، پس چرا اولا دوستاش به حکم مشایی اعتراض کردند ؟
مگه با اعتراض به حکم معاون اولی مشایی که توسط رییس جمهور صادر شده بود ، معترضین کافر و مرتد نشدند ؟ چرا این جماعت مرتد را دستگیر نمی کنند تا به کهریزک بفرستند و برای یکبار هم که شده ، بازجو ها طعم خودی ها را هم بچشند ؟!
درضمن این چه خدا بازیه که بین خدای اول ( خامنه ای ) با خدای ثانی ( رییس جمهور ) دعوا شد و خدای اول حکم خدای دوم را باطل کرد ؟!
بر همین اساس و بنا بر نظریه شیخ مصباح یزدی می توان نتیجه گرفت که خدای این جماعت هم از همین قماش است ، متقلب است و متجاوز به دختر و پسر در بند . با چنین حکایتی بنده برای حفظ ماتحت مبارکم از دست و باتوم خداوند تعالی ، ترجیح میدهم به جهنم بروم که نزد شرابخواران و رقاصان امنیت بیشتری خواهم داشت . فلذا : السلام علیکم یا جنیفر جون لوپز ، السلام علیک یا نادیا بورلین ، الدخیل یا شیطان الکریم و الرجیم ، الغیاث الغیاث ، اعوذ بالشیطان من الخداوند تبارک و تعالی بجهت حفظ الماتحت ، ... خلاصه شیطان هرچه باشه ، کاری به ...ون ما نداره !

۶ نظر:

حسین . امیریه گفت...

فرهاد جان تازه اولش میباشد بعد از خدا سازی به الهه سازی هم خواهند رسید وبرای مثال فاطی رجبی را رب النوع وجاحت (وقاحت ) بنامند وفاطمه آجرلو را . .

کریم پ گفت...

فرهاد تنهائی خودت رو نجات میدی نامرد!؟ من هم نگران ماتحت مبارک هستم, جان خودت منو هم با خودت ببر جهنم... وای چقدر جالب نوشته بودی کلی خندیدم

عمو اروند گفت...

آقا جان اون مردک از روی خرفی یک غلطی کرده‌است. این غلط را هم بپای چرندیات رهبر و رئیس جمهورش بگذارید و این‌قدر ناراحت نشوید. خدای مورد نظر اینان هم مانند خودشان سفاک و خونخوار است.

ناشناس گفت...

سلام
ترانه ای برای مادران امروز ایران سروده شده است...
در صورت تمایل اطلاع رسانی کنید. شاید به دست مادران سهراب، ندا و ...برسد.

http://www.youtube.com/watch?v=QEJays5y3iw

ممنون

ناشناس گفت...

من هم این موزیک را گوش کردم خیلی‌ قشنگ بود پیشنهاد می‌کنم گوش کنید

فرامرز طاهری گفت...

نمیدانم تا کنون وقت خودتان را به هدر داده و اراجیف این ملای عقده ای و آدمکش را خوانده اید.من شخص حتا نتوانستم یک صفحه از چرندیات این مرجع بزرگ محمودا.ن را به آخر برسانم این گونه افراد را باید دستشان را از هرگونه امکانات دولتی و حکومتی کوتاه کردزیرا برای ملت و جامعه از کفر ابلیس هم بدترند

Free counter and web stats