000

شنبه، مرداد ۲۴، ۱۳۸۸

تشابه در عمل ، شباهت در توجیه !

تاریخ در حال تکرار است ، به امید فرارسیدن دوباره 22 بهمن و سقوط حکومت خلیفه ای !


جمعه سیاه ، 17 شهریور 1357 ، مردم را گارد شاهی در میدان ژاله ( شهدای فعلی) با رگبار گلوله شهید می کنند . یک روز بعد حکومت شاه در توجیه این جنایات از کلماتی استفاده می کند که امروز مسئولین جمهوری اسلامی آنرا بکار می برند !

ارتشبد غلامعلی اویسی پس از این کشتار اعلام می کند ( روزنامه اطلاعات ، 18 شهریور 1357 ، صفحه 4 ) :

"در میان تظاهر کنندگان، تعدادی معلوم الحال آشوب طلب که با توجه به اعمال مرتکبه، روشن است با پول و نقشه خارجی عمل کرده و از پشتیبانی بیگانگان برخوردار هستند با مواد آتش زا و تیراندازی با سلاح های مختلف، مبادرت به تعرض به جان و مال مردم نموده و با هجوم و تعرض به مامورین، تعدادی سرباز را با تیراندازی مجروح کرده...."

---------

سال 1388 ، پس از کودتای رهبری در انتخابات ریاست جمهوری :

در پی کشته شدن هفت نفر در تظاهرات روز دوشنبۀ بیش از یک میلیون تن از معترضان به نتایج اعلام شدۀ انتخابات ریاست جمهوری، استاندار استان تهران تظاهرکنندگان را متهم کرد که باسلاح گرم وسرد به مردم حمله کرده و آنان را کشته اند.

استاندار تهران ادعا کرد که در تظاهرات روز دوشنبه هواداران افراطی میرحسین موسوی عامل کشته و زخمی شدن مردم بوده اند.

-----------
عده اي از اوباش که از طرف بيگانگان هدايت مي شوند در پي ايجاد ناامني و آشوب بودند .
به گزارش رجانيوز، طبق اطلاعات به دست آمده از يک منبع آگاه امنيتي عوامل گروهک تروريستي منافقين با سوء استفاده از ناامني پديد آمده در برخي مناطق تهران ضمن طراحي سناريوي خطرناک، اقدام به هدف قرار دادن مسلحانه مردم با هدف سلب آرامش عمومي کرده اند.
حمايت دولت‌هاي خارجي از آشوبگران نشانه خط‌گيري از دشمن است ( رییس ستاد احمدی نژاد )
سردار علی مویدی : حق نبود كه معاندان نظام و اراذل و اوباش به خيابان ها ريخته و با تخريب اموال عمومى، پرتاب سنگ به مردم و آتش زدن مراكز علمى براى مردم مزاحمت ايجاد كنند.
سردار رادان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی : وجود اشرار وعناصر نفوذی گروهکهای ترویستی در داخل جمعیت واستفاده آنان از انواع سلاح گرم وسرد عامل اصلی تلفات آشوبهای دیروز است .
علی فضلی : حدود ۳۰۰ تن از عزیزان بسیجی در حوادث گذشته توسط چاقو، قمه و شمشیر مجروح شده اند و حدود ۸ نفر از این عزیزان نیز در دفاع از مردم تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند

۲ نظر:

H a m i d ... M i d a f گفت...

در بالاترین لینک شد

http://balatarin.com/permlink/2009/8/15/1706077

فرهاد گفت...

ناخدای عیزی
ممنون از محبت شما

Free counter and web stats