000

دوشنبه، خرداد ۲۷، ۱۳۸۷

یک کلاهبردار ، عمامه ها را برداشت

روزنامه ابتکار : جمعي از طلاب قم روز گذشته طي تجمعي در مقابل دادگاه ويژه روحانيت، تسريع در رسيدگي به پرونده اختلاس 20 ميليارد توماني فردي به نام ش. که اقدام به اختلاس اموال تعداد زيادي از طلاب کرده است را خواستار شدند.

توجه فرمودید ! یک کلاهبردار در اقدامی بی سابقه ، پول تعدادی از طلاب را بالا کشید.
به اعتقاد نویسنده این سطور که جناب خودمان باشیم ، قبل از اقدام به دستگیری فرد " عمامه بردار " ، می بایست از طلاب بی نوایی که در حجره های خود مشق مبارزه با هوی نفس می کنند و با مواجب بخور نمیر روزگار می گذرانند ، بپرسند : شما مبلغ 20 میلیارد تومان را از چه راهی تحصیل ! نموده اید ؟

نمیدانم چرا ناخودآگاه به یاد افشاگری کذایی پالیزدار افتادم ، وقتی استاد طلاب هفتصد میلیارد را با یک جرعه بنوشد و معادن را با یک ذکر به نام استاد دیگر نمایند ، البته هم باید که شاگردان ، یعنی همین طلاب گرامی در حین تحصیل ، مبالغ میلیاردی را تحصیل نمایند و صد البته از آنجا که باد آورده را باد می برد ، یکی هم بایستی پیدا شود و جیب های " ائمه و علمای بعد از این " را خوب بتکاند .

لطفا جمله ای که روزنامه ابتکار نوشته ، را دوباره بخوانید و به این دو کلمه توجه فرمائید :
طلاب ... 20 میلیارد تومان .

از قدیم گفته اند : دزد که جیب دزد را بزنه ، شاه دزده !

۳ نظر:

بابک آریان گفت...

سلام فرهاد خان
مبارک باشه قهرمانی استقلال

عمو اروند گفت...

داستان جالبی است. یادش بخیر مدرسی داشتم که مرد نازنینی بود. با همان شهریه‌ی ناچیز طلبه‌گی عروسی کرد. از او پرسیدم حقوق معلمی من کفاف خرج روزمره‌ام را نمی‌دهد تو چطور با این درآمد کم عروسی هم کرده‌ای؟ پرسید تو حقوقت را حلال کرده‌ای؟ گفتم حقوق من حلال حلال است. ولی او اصرار داشت که باید بروم پیش آخوند ملاعلی و حقوقم را به او به بخشم و سپس آخوند ملاعلی" که مرد روشن، متقی و پرهیزکاری بود" حقوق مرا به من بر می‌گرداند و نتیجه‌تن حقوقم برکت می‌یابد. حال در این فکرم که نکند این آخوندها هم پولشان را حلال کرده‌اند؟

ناشناس گفت...

همیشه شعبون یکبار هم رمضون این همه اینها کلاه برداشتند حالا هم کلاه خودشان برداشته شود اما مثل اینکه طرف همجنس خودشان بوده که نشون میده به همدیگر هم رحم نمیکنند اما جواب اینکه از کجا آوردهاند از همان کلاه برداری

Free counter and web stats