000

جمعه، فروردین ۰۴، ۱۳۸۵

آقای خامنه ای بیدار شو

گاهی اوقات لازم ست انسان بخندد ، گاهی نیز میبایست احساس شرم کند اما اینکه در یک لحظه و بابت یک مسئله هم احساس شرم به مادست دهد و هم از ته دل بخندیم ،حکایت از غریب بودن ماجرا دارد.
آقای خامنه ای به تبعیت از رئیس جمهور (به قول نبوی) مشنگ ، با وقاحت تمام فرموده :براي مشخص شدن انزواي ايران يا آمريكا، پيشنهاد مي‌كنيم همه‌پرسي در جهان اسلام برگزار شود تا با سنجش ميزان محبوبيت رييس جمهوري ايران و رييس جمهور آمريكاواقعيت مشخص‌تر شود و اگر سردمداران آمريكا از نتايج خفت بار اين همه‌پرسي نمي‌ترسند اين گوي و اين ميدان.
اولا جناب بلاهت وقیح تصور میکند چنین انتخاباتی ، همچون همه پرسیهای ایران (بخوانید بسیج پرسی) ، حتما شورای نگهبانی دارد و بررسی صلاحیتی که بتوانند ... بگذریم
من نمیدانم این همه پررویی را از کجا وام گرفته اند اما در عین قهقهه ، احساس شرم میکنم
نمیدانم دیگران از خواندن چنین اخباری چه تصور میکنند .کاش می شد به این رهبر بی خرد حالی کرد وقتی کشورهای عربی میگویند ایران هسته ای را نمی پذیریم یعنی با اندیشه های شما مخالفند.وقتی در این وانفسا ادعاهای خود را بر جزایر ایرانی با تاکید تکرار میکنند ، یعنی با شما مخالفند.وقتی خلیج همیشه فارس را ، بحرالعرب و خلیج العرب مینامند ، یعنی با شما مخالفند.وقتی پس از بازگشت احمدی نژاد و توضیحات چندش آورش در مورد تحویل گرفتنش ، ازپادشاه عربستان حکایتها بازگو میکند و سفیر عربستان ، رئیس جمهور را به آداب دیپلماتیک میخواند ، یعنی با شما مخالفند.وقتی فلسطینیان حقوق از ایران میگیرند و سنگ صدام و ترکیه را به سینه میزنند یعنی .....وقتی لیبی اسرار هسته ای ایران را در اختیار امریکا و آژانس قرار میدهد .......وقتی تو خود را ولی امر مسلمین میخوانی ، چگونه توقع داری مسلمانان انکارت نکنند ؟!آقای خامنه ای بیدار شو ! وقت تنگ ست . دوران بی خبری ملت به سر رسیده.نمیتوانید در عصر ارتباطات دروغهای بزرگ بگونید و با تکرارشان سعی در القا به ذهن مردم داشته باشید.روزگاری اسلام سپر شما بود تا بر مسند بمانید و هرآنچه می پسندید کنید اما امروز جنایات و خیانتهای شما به حدی رسیده که حتی از اسلام نیز کاری ساخته نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats