000

شنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۹۱

قهرمانی استقلال دور از دسترس نیست

سپاهان با پیروز در مقابل ملوان ( آنهم در انزلی ) گام بزرگی برای قهرمانی برداشته اما این بمنزله پایان راه نیست .
اگر استقلال بتواند در بازهای باقیمانده به امتیازات لازم دست پیدا کند ( این مطلب قبل از بازی هفته 29 استقلال با مس سرچشمه نوشته می شود ) ، با توجه به بازیهای باقیمانده سپاهان می تواند امیدوار باشد تا به صدر جدول راه پیدا کند .
سپاهان در هفته های آتی به ترتیب به دیدار تیم هایی میرود که هرکدام بدلیل خاصی برای پیروزی به میدان می آیند و هیچکدام رقیب دست و پا بسته ای نیستند :
هفته سی ام در اصفهان با پرسپولیسی که این روزها با دنیزلی بسیار خوب نتیجه می گیرد
هفته سی و یکم به دیدار فولاد ( در اهواز ) می رود . تیم مجید جلالی با وجود جوانی ، فوتبال را بسیار هوشمند بازی می کند . جلالی می تواند امسال هم با فولادش کمک بسیار بزرگی به قهرمانی استقلال کند ، چرا که این تیم با تراکتور هم بازی دارد 
هفته سی و دوم سپاهان با شاهین دیدار می کند ، شاهینی که برای رهایی از قعر جدول و سقوط به دسته پایین تر ، هر بازیش بازی مرگ و زندکی ست
هفته سی و سوم دربی شهر اصفهان برگزار می شود ، ذوب آهن در برابر سپاهان همیشه انگیزه خاصی داشته
و بالاخره در هفته سی و چهارم در اصفهان باید برابر نفت آبادان قرار گیرد که بنظر من شاید ساده ترین بازی سپاهان در بازیهای آینده ست .
در مقابل ، استقلال در هفته 29 به دیدار مس سرچشمه میرود که در ته جدول جاخوش کرده و بدترین خط حمله و دفاع ( بعد از نفت آبادان ) را دارد 
در هفته سی ام سخت ترین دیدار استقلال را شاهد خواهیم بود ، بازی در برابر صبا با عنایتی که حرف های بسیاری خواهد داشت تا نشان دهد دندان پوسیده کیست !
هفته سی و یکم استقلال با شاهینی بازی میکند که هنوز زخم بازی حذفی را بر تن دارد ، استقلال باید این بازی را در بوشهر ببرد تا از قهرمانی دور نیفتد
هفته سی و دوم استقلال در برابر شهرداری تبریز قرار می گیرد که حال و روزگاری بهتر از مس سرچشمه ندارد و هفته سی و دوم احتمالا سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده (!)
در هفته سی و سوم در آبادان به دیدار نفت این شهر خواهد رفت ، بازی سختی که نمی توان نتیجه آن را از قبل پیش بینی کرد
و در هفته آخر ( سی و چهارم ) به دیدار نفت تهران می رود . حسین فرکی برای اثبات شایستگی خود مطمئنا روی این بازی زوم کرده.
بهرحال اگر استقلال بر ترس ذاتی مظلومی ( و پورحیدری ) غلبه کند و با جسارت بیشتری به دیدار رقیبان رود و البته چنانچه مصدومیت ها دست از سر بازیکنان کلیدی این تیم بردارد ( و اگر ... )  می تواند هنوز شانس اول قهرمانی باشد ، هرچند تراکتور با امیرقلعه نویی و سپاهانی که براستی شخصیت قهرمانی پیدا کرده را نمی توان نادیده گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats