000

دوشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۹۰

بیانیه مقام معظم رهبری در مورد انتخابات

دفتر مقام معظم رهبری ، ساعاتی پیش بیانیه زیر را دراختیار خبرگزاریها قرار داد :

بسم الله الخالق الحزب الله و البته دستش درد نکنه
پیرو سوالات و مراجعات مکرر مقلدین مقام عظما که چرت بعد از کیف از ایشان سلب نموده می رساند شرکت در انتخابات بنا بر روایات متعدد و متواتر ذیل بر عموم و آحاد ملت مسلمان (مابقی کشک ) واجبی تر از واجب می باشد . و اما روایات معتبر :

1. شیخ مفلوک قمی به نقل از شیخ منقول پای منقل نقل نموده :
روزی جبرییل ، ارواح شما له الفدا ، بر پیامبر نازل شد و فرمود : یا نبی ، هر برگ رای که نام بنده خدا ، از ذوب شدگان در ولایت بر آن نویسند ، ثوابش برتر از صد سال نماز و روزه و حج توست و صد هزار ملایک بر او شبی بیایند که هرکدام صدهزار حوری بر او تقدیم نمایند و هر حوری صدهزار القرص الویاگرا در دستش باشد که بنده شرمنده نگردد .
پیامبر با تعجب سوال نمود : ای فرشته خدا ، مگر من صد سال عمر خواهم کرد ؟
جبرییل پاسخ داد : یا نبی ، اینها را بر امت خود بگو و خود باور مکن !

2. شیخ واعظ حشری به سند معتبر از علامه ذاکر المجنون آورده :
روزی در زیر زمین ابوی روی صندوقچه ای نشسته بودم که از پشت ستونی شبحی برون شد و گفت :
یا مجنون ! روی چه نشسته ای ؟
گفتم : خودم که نه اما پدر و مادرم به فدایت ، روی صندوق آرای سابقون . و همان دم از ترس به رعشه افتادم .
شبح گفت : نترس و محکم باش و دربرگه های صندوق نام آنکس بنویس که به داد اولاد ما در ونزوئلا و کلمبیا و سریلانکا رسیده و بندگان پاک خدا در روسیه را چند برابر منفعت رسانده و الثالث هزار میلیاردی به جنت الکانادا سرازیر داشتی و بگفتا شلوغش نکنید تا دود کند و جیب ملت خود خالی نموده تا خلق همیشه دست به آسمان برند و روی به امامزادگان بی نشان کنند که اگر اوضاع اینان بهبود یابد وقعی به واقعه محشر و نظری به خادمین المساجد و المنابر نخواهند گذاشت .

3. ابوالحسن پسر ابوالقاسم ، همسایه ابوالهول و یادگار ابولهای جاسم و روح الهندیه آورده ، شیخی سوار بر اسب سفید بر درب خانه ما ظاهر شد و گفت :
یا ابوالحسن ! پسر نابالغ همسایه را دید مزن و دست برون آر و بشوی تا تو پندی دهم برای روزگار مبادا .
به آنکه سهم نفت بلده فارس را بین اخویان عرب تقسیم می نمود بگو سهم من چه شد مردک ! ببین روزگارم را که بجای سمند و سهند بر راکبی چنین نحیف و لنگ سوارم .
ابوالحسن پرسید : یا اماما ! نظر از منظرت دورباد که بی هنگام وارد شدی ، داشت تمام می شد . علی ایحال در انتخابات نام آنکس می نویسم که نان از نام تو می خورد و هر شب تو را در رکاب خویش (!) می بیند و نامت در بلاد کفر بر زبان جاری می سازد تا جماعت مشرک ترک مجلس کنند و پدر از امتش در آورند .....
امام بنالید و گفت : ای اسخل ! مریدان را بگو چه نام او نویسند و چه نام دیگر سوفاف ها را ، تردید نکنند که آرای متنوع به وقت دخول ، در موعد قرائت متحد گردند و نامی واحد بر آنها ثبت گردد ، اما واجب ست بر شما که در بلدیه های اخذ رای شتابید تا موجب برکت سیاهی لشکران شوید و تئاتر شیخ را رونق بخشید .

4. شیخ کلنگی (رضی عنه) در اصول کافور و نیز شیخ علاف مسجدی در بهار الانکاح ، احادیث و روایات فراوانی از خالی بندان حوزه جمع آوری نموده تا علمای اسلام به وقت نیاز ، آزار نبینند .
در مفاتیح التنبان آمده اگر در سرای فارس به پارس اعتبار دهید ، عمامه از سرها واکنند و بر گردن بپیچند ، پس جمیع اموال و اجناس آنان بر شما حلال باد .

شیخ بحرالجنوب ( به حذف واو ) در کتاب مقدسه " ذخائر الرذایل " آورده :
بر سبیل تازیان برانید و بر سبیل روحانیون بمالید تا سیبل امت خود نشوید و الا می زنند شما را این جماعت دون و می ریزند از شما خون و می درند از شما ... ن !
فلذا رهبر ضمن تاکید بر اصل شرکت ، از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند و تنها رهنمود ایشان این ست که واجب ست بر شما تا رای دهید که ما خودمان آرا را نوشتن خواهیم کرد .
خمار از حمار ربودن ، اشد من القتل سیزده سید است
دفتر مقام عظمای رهبری

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats