000

سه‌شنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۹۰

شرکت در انتخابات ممنوع شد !

با اعلام " شرایط شرکت در انتخابات " از سوی خاتمی و رد آن توسط باند قدرت حاکم ، اصلاح طلبان اعلام کردند در انتخابات آینده شرکت نمی کنند .
زمانی که گفته می شد نباید در انتخاباتی شرکت کنیم که کمترین تاثیرش سوء استفاده دستگاه تبلیغاتی حکومتی مبنی بر تایید حکومت توسط مردم ست ، گفتند باید با حضور پای صندوق ها قدم به قدم رژیم را وادار به اجرای خواست مردم کرد !
وقتی صحبت از تحریم انتخاباتی شد که شورای نگهبان با رد صلاحیت نامزدها ، تنها افرادی از جنس حکومت را باقی نگه می داشت ، گفتند مهم این ست موسوی و کروبی اصلاح طلب هستند و با احمدی نژاد تفاوت دارند .
متاسفانه هر گروه و حزبی در ایران فقط منافع خود می بیند و بی توجه به ظلمی ست که به دیگران و دگر اندیشان می شود .
اگر از همان اولین انتخابات مجلس که برای رد حضور نامزدهای مجاهدین و چپ ها ، قانون دو مرحله ای شدن انتخابات را از جیب خود درآوردند ، ساکت نمی نشستیم ، امروز ملت مظلوم مجبور نبود بدنبال رایی باشد که به کاندیدا های تایید صلاحیت شده داده است .

امروز که حمایت همه افراد منتقد حکومت را از موسوی و کروبی می بینم ، بخود می گویم کاش همین " توجه بی توقع " را اصلاح طلبان به دیگر دگراندیشان نثار می کردند .

باید باور کنیم برای رسیدن به دموکراسی ، شرط اول حمایت از آزادی همه ست حتی آنانی که موافق ساز ما نیستند اما سوز دلشان از درد مردم ست . کاش همه سیاسیون این مرز و بوم باور داشتند به این گفته که : من جانم را فدا می کنم تا مخالفم آزادی بیان داشته باشد.

اصلاح طلبان امروز در همان جایگاهی قرار گرفته اند که پیش از این حکومت قدم به قدم دیگر منتقدین را بدانجا تبعید نموده بود .
اصلاح طلبان عزیز !
دیر آمدید اما خوش آمدید !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

امام :

بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست حضرت مهدي خواهد داد…

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=60:1389-06-01-14-26-04&catid=42:agha-va-mahdi

فرهاد گفت...

ناشناس عزیز
امیدوارم بتوانیم قبل از رفتنش همان پرچم را در ماتحتش فرو کنیم !

Free counter and web stats