000

سه‌شنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۰

گزارش بخش امنیتی سفارت در لندن از غارت اثاثیه و لوازم سفارت

در پی حمایت جمهوری اسلامی از آشوبگران پایتخت انگلستان ، سفارت جمهوری اسلامی بهنگام آشوب های خیابانی در لندن ، درهای سفارت را به روی اغتشاشگران باز نمود. غافل از آنکه این جماعت سرمست از می و مستی ، غارت و آتش را با خود بهمراه می آورند .
بنا به گزارش خبرنگار اعزامی واحد خبر به لندن ، پس از ورود جوانان لندنی به داخل سفارت ، ابتدا کاردار موقت جمهوری اسلامی ، آقای صفرعلی اسلامیان طی سخنانی به زبان فارسی ، ضمن خوشامدگویی و تشکراز تظاهرات و آشوب آنان ، حمایت قاطع دولت متبوع ( مطبوع !) خود را از خواسته هایشان اعلام نمود .
جوانان لندنی با تکان دادن بطریهای همراه و سردادن اذکار مقدسه اما نامفهوم با آقای اسلامیان همراهی نمودند . تاثیر شگرف سخنان کاردار جمهوری اسلامی چنان بود که چشم های افراد حاضر به قرمزی میزد .
پس از آن جوانان لندنی از سفیر درخواست نمودند تا با آنان پیاله ای بنوشد تا خود را برای اقدامات عملی گرم کنند که متاسفانه کاردار جمهوری اسلامی بدلیل عدم آشنایی با زبان انگلیسی در ابتدا متوجه خواست آنان نشد اما عملا در کلیه مراحل بیداری اسلامی با جوانان همراهی لازم را معمول داشت .

سپس مخالفان استعمار پیر به داخل ساختمان سفارت یورش برده و ضمن غارت اثاثیه باارزش ، خسارات سنگینی به ساختمان و وسایل غیرقابل حمل وارد نمودند .

بنا بر گزارش مقام امنیتی سفارت جمهوری اسلامی ، از آسیب های وارده به سفارت می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

تعداد چهارمیلیون عدد تمثال مبارک مقام رهبری و سه میلیون و چهارصد هزار پوستر آقای احمدی نژاد به آتش کشیده شد .( برخلاف روال معمول در ایران ، خوشبختانه بدلیل عدم آشنایی لندنی ها با مستراح اسلامی ، هیچ عکسی از مقام عظمای ولایت و رییس جمهور محترم در داخل کاسه توالت قرار نگرفت که این امر در بیانیه های متعدد از سوی سفارت به عنوان دستاورد بزرگ فرمایشات ومعجزات حقه مقام محترم رهبری شمرده شد ).

پرونده های مربوط به فعالیت های هادی و منصور خرسندی مفقود شدند ( زحمات چند دهه سفارت به باد رفت) .
پرونده مسعود بهنود به آتش کشیده شده که البته مورد مهمی محسوب نمی شود . می توان از پرونده خاتمی کپی گرفت !

یکی از تظاهرکنندگان مبتلا به بیداری اسلامی تلاش میکرد تا کمد بایگانی پرونده مخالفان جمهوری اسلامی در لندن و سایر بلاد جزیره افریقایی انگلیس را به منزل خود منتقل کند که متاسفانه به دلیل بد مستی آنرا در خیابان تحویل مراکز دینی آتش سوزی داد تا دود شود . ( سفارت تمام امکانات خود را بکار می گیرد تا کمد دیگری در اختیار این فرد تواب و بیدار قرار دهد )

کاردار موقت جمهوری اسلامی که موظف به همراهی با تظاهرکنندگان بود ، بدلیل شراکت در اقدامات اولیه جهت آمادگی قوای بدنی و هوشی " بیدار شدگان اسلامی " ، مدهوش و مست در گوشه حیاط سفارت به اجرای حرکات موزون مشغول بود .

لازم به ذکر ست تعدادی از پرونده های گم شده در جریان زیر و رو شدن لوازم ادرای سفارت توسط آشوبگران ، پیدا شد که از مهمترین آنها می توان به پرونده پزشکی رهبر معظم انقلاب ( غده مغزی ) اشاره نمود .
عکس های سرویس ویژه کارمندان بخش امنیتی سفارت به ضمیمه ارسال می گردد .

مراتب جهت اطلاع و دستور مقتضی به استحضار می رسد .
و من البیداری اسلامیة ، حادث النورفی الاثاثیة
بخش حراست ، امنیت و جاسوسی سفارت جمهوری اسلامی در لندن _ جزیره ای غرب افریقا



هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats