000

پنجشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۹۰

اعتراف سپاه به تاثیر خوردن مدفوع در بدست گرفتن پروژه های کلان اقتصادی !

سایت جوان آنلاین متعلق به سپاه پاسداران در مقاله ای ضمن شرح فعالیت های عباس غفاری معروف به جن گیر باند احمدی نژاد اعتراف نموده این شخص " دارای رمز«...» بوده که با ترکیب با دو رمز دیگر فرعی می توانسته است قلب،هوش و چشم افراد را بی اثرکرده و به تعبیر عوامانه کر و کور کند."
به نوشته این سایت ، از دیگر معجزات عباس غفاری درمان ملک فهد بوده !
ساین جوان آنلاین ( نشریه جوان ) درحالی به شرح اعمال خلاف اخلاق عباس غفاری اشاره دارد که گویی براستی چنین اوراد و اذکاری تاثیری حقیقی دارند !
به نوشته این سایت خبری( تحت نظارت سپاه ) عباس غفاری با خواندن اورادی ، دختران را به راه مورد نظر خود هدایت می کرد ، بگونه ای که آنان فاقد اراده می شدند و خود را تحت اختیار این فرد قرار می دادند ( 360 دختر مورد تعدی و تجاوز نامبرده قرار گرفته اند ) .

وجالب تر از همه اینکه نشریه جوان اعتراف نموده چنین قدرت شیطانی را عباس غفاری با آلوده کردن قرآن به نجاست و خوردن مدفوع خشک شده خود بدست آورده !

و البته چنین قدرت برآمده از " مدفوع خوری " توانسته پروژه های کلان اقتصادی حکومت را به مسیر دلخواه هدایت کند !

این تعابیر که برای محکوم کردن باند رییس دولت کودتا بکار رفته ، چنان شتاب زده جمع آوری شده که ناخودآگاه داستان یا علی گفتن خامنه ای به وقت تولد را به ذهن تداعی می کند . که هردوی این رفتار و اعتقادات از نظر استدلال و هدف مورد نظر کاملا به هم شبیه می باشند !
کاش نویسنده سپاهی این مطلب قبل از انتشار آن قدری تامل می کرد تا بفهمد نوشته اش تاکیدی ست بر حضور جن و تاثیر خرافات و ذکر نویسی و قدرتهای شیطانی برآمده از مدفوع که هدایتگر مسیر پروژه های اقتصادی حکومت بوده !
مسلما پروژه اقتصادی که مدفوع اجرای آن را بدست گیرد ، نتیجه بهتر از ... نخواهد داشت !

۱ نظر:

فرهاد گفت...

زنجیره سبز عزیز
ممنون از لطف شما

Free counter and web stats