000

پنجشنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۹۰

تنگ شدن حلقه کودتاچی

احمدی نژاد روز به روز حامیان خود را بیشتر از دست می دهد .
شکاف و اختلاف بین هواداران او چنان عمیق شده که وی مجبور به تغییرات پیاپی در پست هایی ست که گمان می شد در دست حامیان گوش به فرمانش می باشد .
سایت رجا نیوز ( به مدیریت فاطمه رجبی ) که احمدی نژاد را بعنوان معجزه هزاره سوم معرفی میکرد ، در گرایشی مشهود به انتقادات مستقیم و غیر مستقیم از رییس جمهور محبوبش می پردازد .
سران سپاه که پیش از این از اعضای باند مسلح و مخوف احمدی نژاد یاد می شد ، یکی یکی غلامی خامنه ای را به نوکری احمدی نژاد ترجیح داده و بندگی خود را به مقام رهبری اعلام می کنند .
کودتایی که از وقوع آن ( در این وبلاگ ) یاد شده بود ، اکنون گویا به مرحله انجام رسیده و باید منتظر بود تا ببینیم کدامیک ( خامنه ای یا احمدی نژاد ) موفق می شوند بر دیگری غلبه کنند .
وقوع چنین رویدادی مسلما به حبس و بگیر و ببندهای گسترده دیگری منجر می شود که مسلما تاوان اصلی را مردم و آزادیخواهانی خواهند داد که در کشاکش درگیری شاخه نظامی ( احمدی نژاد ) و باند روحانیت سنتی ( هوادار خامنه ای ) قربانی می شوند .
سکوت معنادار هاشمی رفسنجانی که حتی در مقابل اهانت به نزدیکانش هم شکسته نشده ، نشان از امیدواری شیخ زیرک جمهوری اسلامی به فردایی دارد که بتواند بعنوان غرامت ، سر سران و سر کیسه بیت المال را از آن خود کند .
تعجیل خامنه ای در حذف موافقان نظام که سرسپرده او نبودند ، نگرانی رهبر را از وضعیت پس از خود نمایان ساخت و بر همین تدبیر مسلما او حاضر نیست تا جمهوری ( حکومت ) اسلامی پس از خود را به دست احمدی نژاد و مشایی بسپرد .
با مدیریت ناشیانه دولت ، امروز شرایط برای حذف احمدی نژاد بسیار مناسب تر از گذشته ست ، باید دید آیا خامنه ای از این فرصت بهره خواهد برد تا یار غار دیگری ( قالیباف یا لاریجانی ) را برای هموار کردن تحقق قصه سید خراسانی بر مسند قوه مجریه بنشاند ؟

۱ نظر:

سید علی گدا گفت...

قربان محبتت
فرهاد جان ، راستش یک مقدار که چه عرض کنم یک خروار مشکلات جور وا جور واسم درست شده ، دارم باهاشون دست و پنجه نرم میکنم . سرم خلوت شد حتمن بر میگردم نت
امیدوارم سال خوبی را شروع کرده باشی و همیشه شادکام باشی

Free counter and web stats