000

سه‌شنبه، دی ۱۴، ۱۳۸۹

آب گل آلود و فرصت طلبان بی مروت

جنبش مردم ایران آنچنان حمایت جهانی را برانگیخته که حتی گروه های مطرود نیز به فکر افتاده اند تا از این فرصت سودی برند و از ورطه نابودی و خموشی نجات یابند .
روزنامه واشنگتن تایمز در مقاله ای آنچنان سوز و گداز از قرار داشتن نام سازمان مجاهدین در فهرست سازمانهای تروریستی به راه انداخته که گویا فراموش نموده همین سازمان در سالها قبل چگونه دست اخوت و برادری به صدام داده بود تا میلیشیای مجاهدین همدوش سربازان عراقی به جان مردم ایران بیفتند .
در مقاله دوم ژانویه آورده : امروز زمانی ست که اوباما نشان دهد با مردم ایران است و باید نام سازمان مجاهدین را از فهرست سازمانهای تروریستی خارج کند !
اینکه این سازمان چه ارتباطی با جنبش مردم ایران دارد ، نکته ای ست که در مقاله مورد ذکر به آن اشاره ای نشده . اما حکایت از آن دارد که همه آنانی که برای حکومت بر مردم ، ملت را قربانی خواسته هایشان کرده بودند ، امروز با شعار فریبنده حمایت از مردم ، به فکر سوء استفاده از نجابت و مظلومیت ملت شده اند .
بد نیست مقاله واشنگتن تایمز را بخوانید تا به تاثیر پول در ترویج ایده های مطرود پی ببرید .

۳ نظر:

خلیل گفت...

سلام. واشنگتن پست فراموش نکرده، آنها هرگز الزایمر نمی گیرند. اکنون هراسی بیشتر به سراغشان آمده است که اگر ایرانی های مستقل - نه همدوش غربیان و صدام ها- هر روز قوی تر شوند چه خاکی در آینده بسر خواهند ریخت.

فرهاد گفت...

خلیل عزیز
دقیقا نکته همین ست که گفتی.
ممنون بابت حضور همیشگیت

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.

Free counter and web stats