000

سه‌شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۸۹

توهم تصاحب جنبش سبز

آقای مهاجرانی فرموده : «بالاخره از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز، افرادی با انقلاب مخالف بودند، با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند، با مرحوم امام خمینی مخالف بودند، با نهاد روحانیت مخالف بودند، عیبی هم ندارد سی سال مخالفت کردند، می توانند در واقع به این مخالفت ادامه بدهند، ولی این مجموعه نمی توانند مدعی جنبش سبز باشند».

بزرگترین ویژگی جنبش سبز ، فراگیر بودن آن است و سپس صلح آمیز بودنش !
آقای مهاجرانی که از همان اعوان و انصار خمینی ست ( که می گفت همه با هم اما همه را زیر پرچم خود می طلبید ) در سخنانی که در لندن ایراد نموده با همان روش تمامیت خواهانه خمینی ، بوضوح و البته با جسارتی غیرقابل بخشش تلاش کرده تا " توهم " مالکیت و انحصاری بودن جنبش سبز را به شنوندگان القا نماید .
بد نیست آقای مهاجرانی کمی واقع بینانه تر به جنبش مردم نگاه کند که چگونه تمامی افرادی که ادعای رهبری یا سخنگوییش را دارند ، بدنبال خود می کشد .
این جنبش بدلیل فراگیر بودن توانسته تمامی اقشار مردم را گردهم آورد و صد البته با توجه به تجربه تلخی که مردم از غصب انقلاب مردم در سال 57 توسط خمینی و همین دارودسته دارند ، هرگز اجازه نخواهند داد تا رویای این به خواب رفتگان تعبیر گردد .
مهاجرانی گفته فقط کسانی که در انتخابات شرکت کرده اند حق دارند خود را از جنبش سبز بدانند و اینها هم که رای دادند معتقد به جمهوری اسلامی و قانون اساسی بودند و هستند .
گویا جناب مهاجرانی تعمدا شهدای سبزی که در انتخابات شرکت نکردند اما برای حاکمیت رای مردم خون دادند را نادیده می گیرد . ندا آقا سلطان که بعنوان نماد مظلومیت جنبش سبز در سراسر جهان شناخته شده از جمله افرادی بود که در انتخابات شرکت نکرد .
ضمن آنکه بد نیست آقای مهاجرانی و همفکرانش که تلاش بسیاری برای مرزبندی و خودی و غیر خودی کردن جنبش سبز دارند بدانند :
ایران متعلق به همه ایرانیان است و نه آنانکه به جمهوری اسلامی معتقدند که اگر ایشان براستی چنین اندیشه ای دارند باید محبت نموده ، خرج خود را از مردمی که خون می دهند تا ولایت فقیه را به زیر بکشند جدا سازد .
سخنان مهاجرانی هشداری ست جدی به همه مردم ایران که این بار اجازه ندهند فرصت طلبانی از قماش آنانی که انقلاب را به انحراف کشاندند و آنرا غصب نمودند ، بار دیگر فرصت یابند و بعنوان سخنگوی مردم خود را به مردم تحمیل نمایند .
مردم ایران در تمامی تظاهرات و راهپیمایی ها برخلاف نصیحت این آقایان ، شخص ولی فقیه را نشانه رفته و خواستار تغییر قانون اساسی هستند .
آقای مهاجرانی ، آقای کدیور ، شما و دیگر دوستان و همفکرانتان ، کمی دیر از خواب برخاسته اید اما صبح بخیر ، لطفا پس از شستن صورت و بیداری کامل ، اگر هم بنا بر مرزبندی دارید ، این مرز و حق و حقوق را بین خودتان تقسیم کنید اما مردم تعهدی ندارند توقع بیجای شما را برآورده نمایند .

۹ نظر:

ناشناس گفت...

Neda wanted to vote, but she didn't because she couldn't find any where that reformists' supervisors were there.

ناشناس گفت...

بخش اعظم اصلاح طلب هایی که در خارج زندگی می کنند به خدمت آمریکا در آمده اند. اینهمه امکانات و سایت ها همینجوری در اختیارشان قرار نگرفته. اینها یکبار در سایه یکی از جنایتکارترین حاکمان این قرن یعنی خمینی دست به انواع جنایت زده اند. حالا به خدمت آمریکا در آمدن که برایشان چیزی نیست. این حرکات و سر و صداهایشان هم برای رد گم کنی است. ساده نباشید.

خلیل گفت...

سلام، همان که نیک آهنگ گفت اینهاسبزالهی اند نه سبز

Aydin Pajoohan گفت...

مهاجرانی بزدل سگ کی باشه که بخواد ادعای مالکیت جنبش سبز رو بکنه، نهایت سهمش همون مزدوری رژیم تو وزارت ارشاد و حالا هم اون ور آبه.
یکی نیست بهش بگه اقای مهاجرانی تو که این همه جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی می کنی جرات داری پاتو بزار ایران
تو همین ایران اسلامی ولایت وقیحی که اوج آرمان های این نظام فاشیستی در آن به تحقق پیوسته بیا ایران تا ببینی یک راست روانه ی کهریزکت می کنن یا نه؟ امتخانش مجانیه.
اونوقت ببینم آقای عافیت نشین با این ذهن مریض و معیوب بازم دم از جمهوری اسلامو فاشیستی می کنن یا نه؟
حیف ما سبز هاکه امثال مهاجرانی و کدیور رو داخل آدم حساب کردیم! حیف...

ناشناس گفت...

دوست عزيز:
"قبضه" درست است و نه "غبضه". لطفا اصلاح بفرماييد

ناشناس گفت...

املا موافقم . واقعا اینا چرا از رو نمیرن ؟ تا کی عقاید کهنه شان را می خواهند به مردم تحمیل کنن ؟ تمام این اقایون یک عذر خواهی بزرگ به مردم ایران به خاطر اشتباهات 30 سالشان بدهکار هستند. اینجا هم ول کن نیستند .

فرهاد گفت...

""قبضه" درست است و نه "غبضه". لطفا اصلاح بفرماييدگ

دوست ناشناس عزیز
ممنون از تذکر و دقت شما ، به غصب تغییر دادم تا همان معنا را برساند ،

ناشناس گفت...

البته این نکته نیز نباید فراموش شود که بیشتر کسانی هم که در رای گیری شرکت کردند نه از حب علی که از بغض معاویه در رای گیری شرکت کردند و به موسوی رای دادند. این عده از هموطنان گر چه نسبت به امکان انجام اصلاحات از درون رژیم متوهم بودند و متاسفانه در این خیمه شب بازی انتخابات جمهوری اسلامی شرکت کردند، ولی بهیچ عنوان نمیتوان آنها را طرفدار جمهوری اسلامی بحساب آورد. بدبختانه همین توهم بخشی از هموطنان ما به گروهی از خودیهای سابق رژیم به این جماعت هیبتی گمراه کننده داده است و خود این افراد را به توهم رهبری جنبش داده است. این جماعت که در تمام این ۳۰ سال دست در جنایات رژیم داشتند و همراه ان بودند و مخالف خوانیهای امروزشان هم نه از سر وطن دوستی و آزادیخواهی، که بخاطر اینست که در تعادل کنونی بین مافیاهای رژیم در کفه ضعیفتر قرار گرفتا اند، خود باورشان شده که رهبر جنبش هستند. باید به امثال مهاجرانی ها، خاتمی ها، موسوی ها و بقیه برادران چماقدار خط امامی فهماند که تقسیم قدرت بین خودی های رژیم فقط مشکل خود آنهاست و تا آنجا که به مردم مربوط است، مردم از کل این نظام متحجر متنفرند که این تنفر هم در شعار "استقلال آزادی جمهوری ایرانی" منعکس است. مردم هیچ علاقه ای ندارند که از پایین عامل فشار باشند تا این آقایان در بالا قدرت را بین هم تقسیم کنند.

ناشناس گفت...

البته این نکته نیز نباید فراموش شود که بیشتر کسانی هم که در رای گیری شرکت کردند نه از حب علی که از بغض معاویه در رای گیری شرکت کردند و به موسوی رای دادند. این عده از هموطنان گر چه نسبت به امکان انجام اصلاحات از درون رژیم متوهم بودند و متاسفانه در این خیمه شب بازی انتخابات جمهوری اسلامی شرکت کردند، ولی بهیچ عنوان نمیتوان آنها را طرفدار جمهوری اسلامی بحساب آورد. بدبختانه همین توهم بخشی از هموطنان ما به گروهی از خودیهای سابق رژیم به این جماعت هیبتی گمراه کننده داده است و خود این افراد را به توهم رهبری جنبش انداخته است. این جماعت که در تمام این ۳۰ سال دست در جنایات رژیم داشتند و همراه ان بودند و مخالف خوانیهای امروزشان هم نه از سر وطن دوستی و آزادیخواهی، که بخاطر اینست که در تعادل کنونی بین مافیاهای رژیم در کفه ضعیفتر قرار گرفته اند، خود باورشان شده که رهبر جنبش هستند. باید به امثال مهاجرانی ها، خاتمی ها، موسوی ها و بقیه برادران چماقدار خط امامی فهماند که تقسیم قدرت بین خودی های رژیم فقط مشکل خود آنهاست و تا آنجا که به مردم مربوط است، مردم از کل این نظام متحجر متنفرند که این تنفر هم در شعار "استقلال آزادی جمهوری ایرانی" منعکس است. مردم هیچ علاقه ای ندارند که از پایین عامل فشار باشند تا این آقایان در بالا قدرت را بین هم تقسیم کنند.

Free counter and web stats