000

دوشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۸۸

ما استقلالیم !

از همان زمانی که فولاد خوزستان شکل گرفت و از همان موقعی که روابط حسنه فولاد و پرسپولیس باعث شد تا بودجه فولاد به کمک پرسپولیس بیاید و علی دایی و کریم باقری را قرمزپوش کنند ، احساس تلخی نسبت به این تیم داشتم ، درواقع آنها را تیم دوم سرخپوشان یعنی پرسپولیس دوم می نامیدم ، مسئولین فولاد نیز بگونه ای صحبت می کردند که گویی ..... ، بگذریم ، امروز دیدم که برخلاف مسئولین فولاد ، مربی و بازیکنان این تیم از جنسی دیگرند ، به همین جهت از اینکه اینهمه سال چنین احساس تلخی را نسبت به فولاد داشتم شرمنده شدم .
مجید جلالی ، مربی فهیم و مظلوم ایران بگونه ای شاگردانش را روانه مسابقه کرد که گویی با پیروزی بر ذوب آهن ، جام قهرمانی را بدست می آورند وبراستی اگر اخلاق و شرافت را امتیازی بود و در جدول رده بندی تاثیری می داشت ، فولاد قهرمان واقعی این دوره از لیگ می شد .
از استقلال نمی نویسم که چه کرد با خود و با مایی که با بردش شاد می شویم و با هر شکستش ، شکسته . قلعه نویی مربی جسوری بود اما این دوره آنقدر ملاحظه کار شد که امتیازات بسیاری را بدلیل ترس از باخت ، از دست داد .
حیف است از عمل زشت مسئولین فولاد در مورد جلالی چیزی ننویسم ، جلالی در گفتگویی ابراز داشت ، صبح امروز (قبل از مسابقه ) مدیر فنی تیم به من خبر داد که مسئولین فولاد برای فصل بعد با مربیان دیگر مذاکره نمو ده اند ، یعنی سال دیگر مربی نیستی و این عمل درست روز مسابقه با ذوب آهن به گوش جلالی رسید ، شاید مسئولین فولاد بنوعی می خواستند روحیه مربی خود را خراب کنند تا در بازی آخر بدون انگیزه ظاهر شوند ... ، گفتم که مسئولین فولاد برخلاف بازیکنان و مربیش ، از استقلال کینه ای بدل دارند که من باور نمی کردم اجازه دهند تا استقلال قهرمان شود حتی به قیمت شکست تیم خود ....
شاید این مسئله پیگیری نشود که در فوتبال ایران تا قضیه ای به بدترین شکل نمود پیدا نکرده و تا فاجعه ای بروز نکند ، اهمیتی به آن نمی دهند اما مطمئنا از یاد نخواهیم برد که چه کرده و می کنند ، هم حرکت زشت مدیران فلاد و هم بازی جوانمردانه و پاک بازیکنان و مربی جوانمرد آنها را .

۶ نظر:

بهلول گفت...

بعید می دانم که اگر فولاد به ذوب اهن باخته بود اینطور از جلالی تعریف و تمجید می شد ! خداییش این کار رو می کردی ؟

اگر ذوب اهن برده بود , هر چی شیر سماور و درخت کاج ! بود حواله جلالی می شد ! خداییش نمی شد ؟

آقا فرهاد

من و شما دیگه ازمون گذشته دنبال این و اون باشیم ! خداییش نه !

فرهاد گفت...

بهلول عزیز
همیشه به ازای عمل از عامل یاد می شود ، طبیعتا در صورتی که مجید جلالی تیم خود را بی انگیزه به میدان می فرستاد ، از سوی همه تقبیح می شد ، ارزش کار او در این بود که بر خلاف خواست مدیران تیمش ، جوانمردانه بازی کرد

حسین گفت...

خب آبیته ها دلم برای قعله نوعی خنک شدیاد قدیمها بخیر تاج که فهرمان میشد شادیمان هم مانند آنروزهای بهتر از امروزخیلی فرق با حال داشت.

ناشناس گفت...

پـرسپولیس
پرسـپولیس
پـرسپولیس

>:)
:))

کـیانوش

ناشناس گفت...

کامنت بالا از سر بدجـنسی نوشته شده

کـیانوش

ناشناس گفت...

لطفا تا وقتي بيرون گود نشستي اظهار نظر نکن!! تو نميدوني چي شد که جلالي کنار رفت‌! پس چرند ننويس

Free counter and web stats