000

یکشنبه، فروردین ۳۰، ۱۳۸۸

بیانیه فرهاد حیرانی خطاب به مایلی کهن !

جناب آقای بد اخلاق و کم ظرفیت !

بیانیه تند حضرتعالی را خطاب به قلعه نویی خواندم ،من علاقه ای به قلعه نویی ندارم که از هر مربی محافظه کاری متنفرم اما ... خوشبختانه این بیانه برگرفته از شان و شعور شما بود تا همه دریابند مربی اسبق و فعلی تیم ملی در چه محیطی رشد نموده و چه ارزشهای والای اسلامی را آموخته !
از عربده های تماشاگران به زشتی نام بردی ، آنها که هوادارند و ناشناس ، شما که زمانی به صرف ریش و پشمتان عضو تیم ملی شده بودید (درست مثل دادکان که در پرسپولیس ذخیره بود و در تیم ملی دفاع راست ثابت ، بدلیل ریش حزب الهی ! ) و خود را الگوی فوتبالیست مسلمان می خوانید ، یادتان نیست در زمان بازی در پرسپولیس چه عربده هایی در زمین می کشیدید ؟
یادتان رفته در بازهای تیم ملی ، در هنگام تعویض قهر می کردید و از زمین بیرون نمی آمدید؟
یادتان رفته یقه خبرنگار خبرورزشی را در راهروی فدراسیون فوتبال گرفتید و به گوش او سیلی زدید که چرا عزل شما را از مربی گری تیم ملی خواستار بوده ؟(پس از نتایج بسیار ضعیف ) .
یادتان رفته به وقت شکست خبرنگاران از ترس سیلی های شما ، در کنار زمین تمرینی که شما در آن حضور داشتید ، حضور نمی یافتند ؟
آقای " ممد مایلی " عزیزی که نان از قوت ریش و پشم خود می خورید ، گفته اید : گل دقیقه نود سایپا ، پیامی به " پهنای ایران عزیز اسلامی "داشته !!
ممکن است لطف کنید و با همان ابزاری که در اختیار دارید ، میزان پهنای ایرانی _ اسلامی گل استقلال به تیمتان را محاسبه کنید ؟
گفته اید ... ،عزیز دل برادر ، بارها در آن خطابیه از کوتوله و گنده نام بردید ، آیا تا بحال در آیینه به قد و قامت خود نگاه کرده اید ، کلا با پوست و گوشت و استخوان و کفش و ریش و پشم ، چند کیلویی ؟
توجه خاصی به باقالی علی الخصوص باقالی های گنده نشان داده اید ، نمی دانم حکمت چیست که رییس جمهور هم علاقه ویژه ای به سبزی فروشی محل خود دارد ، این همگونی و هماهنگی ادبیات شما و احمدی نژاد از کجا نشات گرفته ؟
واقعیت این است که شما هم مثل همه حرب الهی ها ، مثل همه مزورانی که نان خود نه از ریشه که از ریش می خورند ، تحمل انتقاد ندارید ، مثل احمدی نژاد که مخالفانش را بزعاله نامید ، مقل جنتی که دگر اندیشان را حیوان خطاب کرد ، مثل همه آنانی که مثل خودت هستند و تصور می کنند با کوچک کردن دیگران ، خود بزرگ می شوند .

این خط و این نشان ، در سه بازی تیم ملی اگر تیم ایران نتیجه نگیرد و انتقادی از شما شود ، بجای پاسخ ورزشی ، یقه جر می دهید و سیلی می زنید و عربده می کشید .
من شما را از زمان پیش از انقلاب و بازی در پرسپولیس بیاد دارم ، پس از انقلاب ، شما و دادکان به صرف ریش و ریا میخی در فوتبال کوبیدید و رسمی ماندگار کردید تا امثال انصاری فرد ( و برادرش ) دنباله رویتان شوند و نمونه هایی چون خبیری اعدام !

۵ نظر:

بهلول گفت...

از کوزه همان تراود که دراوست !

توقع ما از این نوع آدم ها زیاد است اگر به اندازه کافی برای این افراد ارزش قائل بشویم دیگر جای گله و گله گذاری پیش نمی آید .
همانطورکه نوشتی ما اینها را از زمان شاه می شناسیم و می دونیم چه پخی بوده اند .

در اخراجی های یک فقط یک تیکه بود :

اصالت به ریشه است نه به ریش

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ...چیزه تازه نیست من ریش یا عبا و عمامه دار یا .... هرغلطی بکنم حق هست و دیگران اما نباید چنین غلطها بکنند ...

حسین گفت...

فرهاد جان راستش از پرسپولیسها از بزرگشون تا . . بدم میامد مخصوصا از این مردک فرصت طلب دستمال بدست نمیدانم چند سالت هست و تا کجاها یادت میاد باور کن خود همبازیهاش هم آدمش حساب نمیکردند اینها را که میگم مال اون دوران طلایی قبل از انقلاب میباشد من سالهاست فید فوتبال را زدم زمانی که دیدم این شغالها جای بزرگانی چون پرویز و حبیب و تکیه زدند و . .
با وقیح جدل نکنیم چون چیزی برای از دست دادن ندارد روح ما را تباه میکند .
شاد باشی

ناشناس گفت...

این بابا هـنوز نیومده کافه رو ریخت بهـم ؟
اول پیاله و بدمسـتی هم داستانیه ها
کـیانوش

فرهاد گفت...

کینوش عزیز
این بابا از همان موقع که فوتبالیست بود و انقلاب شد ، به پشتوانه ریشش زمین و زمان را بهم می ریخت!

حسین گرامی
فوتبالی که آلوده سیاست باشه ، مفت نمی ارزد ، دلم بحال خبیری می سوزه ، یادش بخیر با آن قد کوتاه به فرکی که در زمان خودش سر زن خوبی بود ، اجازه نمی داد هد بزنه ، یادش بخیر ، گل دوم ایران به کویت را خبیری زد تا بازی را 2 بر یک ببریم.
آرمین عزیز
مجوزی که عبا و ریش صادر کنه ، از این بهتر نمی شه ، به قول خودت ، دوازده باید بدر بشه !

بهلول عزیز
ریش مهم است نه ریشه ، اولین بار این جمله را مخملباف گفت به همین انصار حزب الهی که به او انتقاد می کردند چرا ریشش را زده !

Free counter and web stats