000

چهارشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۸۷

گزیده هایی از سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل

رئیس جمهور باز هم تریبون سازمان ملل را با صحن مسجد محله شان اشتباه گرفت آنچنان که منتظر بودم در پایان صحبتهایش حضار را به اقامه نماز جماعت دعوت نماید !
چند جمله احمدی نژاد که اوج بلاهت وی را عیان می سازد :
1. خواندن دعای فرج
رئیس جمهور برای کسانی دعای فرج امام زمان را می خواند که به فرض ظهور امام موعود ، قول قتل و نابودی آنها و تصرف سرزمینشان را داده .
حال تصور کنید حال کسانی را که پای صحبت مقام رسمی کشوری نشسته اند و این مقام برای ظهور و وفای به عهد قاتلشان دعا می کند !

2. احمدی نژاد با اشاره به صحبتهای پیشینش در سازمان ملل ، سخنانش را ادامه می دهد ، گویی او معلم است و دیگران شاگردانش که جهت یادآوری موضوع درس گذشته ، شمه ای از آنچه گفته بود را مورد اشاره قرار می دهد.

3. خلقت انسان از گل !
رئیس جمهور ایران داستان خلقت انسان از گل را تعریف میکند ، کاش یکی به او می گفت که اکثریت قاطع حضار اعتقادی به خلقت یکباره انسان ندارند ، حتی مذهبی هایشان !
احتمالا در پایان جلسات ، کتاب در زمینه تکامل به او اهدا خواهد شد ، شاید به علم روز آگاهی یابد !

4. " خداوند راه کمال انسان و ازادي حقيقي را در بندگي و اطاعت خود قرار داده است. "
دقیقا همان چیزی که غربی ها از آن وحشت دارند و آنرا اعتقادات تروریست هایی می دانند که با ادعای اطاعت از خدا ، جان انسانها را می گیرند .

5. وضعیت عراق !
احمدی نژاد به صراحت اعلام نمود در عراق انتخابات آزاد برگزار شده اما نگفت این انتخابات آزاد را چه کسی به مردم عراق اعطا نموده !

6. گرجستان و مناطق اوستيا و ابخازيا
احمدی نژاد حمله نظامی به گرجستان را به اقدامات صهیونیستها و تحرکات ناتو و غرب نسبت داد اما به متجاوز ( روسیه ) اشاره ای نکرد !

7. نامزد های ریاست جمهوری و دیدار با صهیونیست ها !
رئیس جمهور محترم ایران گویا فراموش کرده بود که برای نمایندگان همان افرادی صحبت می کند که ریاست رییس شان را به تبعیت از صهیونیستها مدیون می داند . حال اگر فرمایش ایشان صحیح باشد که خود حضار بر آن واقفند و اگر برداشتش غلط باشد ، به ریشش می خندند !
درست مثل اینکه کسی به ایشان یا وزرای دولتش بگوید : در ایران نامزدهای ریاست جمهوری باید مطیع رهبر دیکتاتور باشند !
طبیعی ست که شنونده ها هم با افتخار تائید می کنند.

8. ظهور مهدی با همراهی عیسی !
مضحک ست که او بشارت آمدن امام موعودش را به کسانی می دهد که اصلا وجودش را منکر هستند .
تصور کنید احمدی نژاد در سالن بنشیند و مثلا یک بودایی به او بگوید بیا با من همراه شو چون "سدهارتا جوتوما" معروف به "بودا" به زودی ظهور میکند و جهان را پر از عدل خواهد کرد !
احتمالا تصور کرده اگر مقام وزارت دولت فرضی امام زمان را به عیسی پیشکش کند ، مسیحیان خوشنود خواهند شد !

9. تاکید بیش از حد احمدی نژاد به وجود و ظهور امامی که بر طبق اعتقاد شیعیان روزی خواهد آمد و تمامی جهان را به زور شمشیر تصرف و تحت حاکمیت اسلام در می آورد ، تنها نتیجه ای که خوهد داشت ، ترس بیشتر افکار عمومی از قدرتمند شدن ایران خواهد بود . مسلما با این اوصاف فقط باید امیدوار باشیم که شنودندگان سخنانش اصلا بدنبال آن نباشند تا بفهمند مهدی کیست و به فرض ظهورش چه پدری از آنها در خواهد آورد !

۴ نظر:

ناشناس گفت...

http://pishgou.blogfa.com/

مانی خان گفت...

این بابا معتاد به شکر خوری شده تقصیری نداره

ناشناس گفت...

خدا به داد مردم ایرن با این مردک احمق"رئیس جمهور" شون برسه...

معلوم نیست چه آشی برااشون پخته!؟

ناشناس گفت...

*** فوری ***
قابل توجه وبلاگ نویسان بالاترینی !

http://balatarin.com/permlink/2008/9/26/1406639

.

Free counter and web stats