000

یکشنبه، شهریور ۱۷، ۱۳۸۷

فتوای تکمیلی !

با توجه به فتوای اخیر امام جمعه شیراز مبنی بر :
نگاه کردن به هنرپیشه‌ و گوینده زیباروی تلویزیون، موجب ابطال روزه خواهد شد !
اینجانب آیت اله بعد از این ، فرهاد ، فتوای تکمیلی زیر را درتشریح موارد ابطال کننده روزه صادر می کنم :
نگاه به برنامه راز بقا بدلیل خرامان ! راه رفتن گربه و ببر که منافی شئونات اسلامی ست .
نگاه به سریالها ، چه داخلی و چه خارجه ای . ( فقط جواهری در قصر و ملکه مارها مجددا پخش شود ، کفاره اش با من ! ) .
نگاه به نماز جمعه و جماعت ، بدلیل سجده های گروهی و فاش شدن اسرار فردی!:


نگاه به برنامه های ورزشی ، بدلیل نوع لباس ورزشی و بعضا رقابت تنگاتنگ ورزشکاران ( اعوذ بالله من الشیطان عزیز ) .
....
فلذا از رهبر عظیم الشان تقاضا میکنم با صدور حکم حکومتی ، در ایام مبارکه رمضان ، تلویزیون را ملزم به پخش " برفک " نماید .

آیت اله العظمی الشیخ الفرهاد الحیرانی القمی و النجف و الحومه



۷ نظر:

ناشناس گفت...

آقا فرهاد این چی چی بود صبح اول وقتی نشون ما دادی!؟

ناشناس گفت...

خسن اقا جان
شرمنده ! آخه در بین صفوف نماز جماعت از دلربایان خبری نیست ، اگر بی حجابی هم پیدا بشه از همین قماشه برادر .

ناشناس گفت...

فرهاد جان ممنون از محبت ات. من سعی می کنم موضوع خوبی پیدا کنم و بعد بنویسم. شاید اینکه منظم و فعال نیستم خوب نباشد ولی نوشتن هم حس و حوصله خودش را می طلبد. خوش به حال شما که حس تان همیشه بیدار است و موضوعات روز را شکار می کنید. از من شیرازی چه انتظاراتی دارید! ;-)

ناشناس گفت...

هادی خرسندی هم در باب ابطال روزه از دیدگاه اصغر آقا مطلب جالبی دارد:

http://www.asgharagha.com/archives/001922.php#more

ناشناس گفت...

نکنه خدای ناتکرده وبلاگت را زنانه مردانه کردی فرهاد جان!؟"با لهجه رشتی گفتم ها" میدونی که کن اجداد مادریم ام رشتی بودند...
---
خوب حاج آقا الفرهادو... واس وایس ایش! یادم رفت چی میخواستم بگم ها...

آها در مورد این پیر مرد بد بخت، لابد زن نداره دیگه تا خشتک بیرژامه اش را بدوزه خوب!؟

ناشناس گفت...

درود فرهاد گرامی
می گـم این بــیچاره اگر می دونست چه آبروئی در دنیا ازش میره از دین بر می گشت
:))

کـیانوش

ناشناس گفت...

کیانوش عزیز
گل گفتی
هنوز امید دارم تا دوباره بنویسی

شهلای گرامی
خوب میدانی که برای مردان حجابی نیست ، هرچند پوشش عورت واجب است اما با توجه به سن و سال این بیچاره ، حتما تکلیف را از خود ساقط دانسته !

علی بابای عزیز
نشر مطالب ارزشمند وظیفه همه ماست ، نیازی به تشکر نیست
بابت لینک هادی خرسندی ممنون

Free counter and web stats