000

سه‌شنبه، شهریور ۱۹، ۱۳۸۷

صحت پیش بینی مرتضی مطهری



" تو هیچی نمی شی ! "
پسر مرتضی مطهری خاطره ای پدرش تعریف میکرد که بله یه روزی نزد پدر رفتم و پدر از من پرسید : وقتی بزرگ شدی میخوای مثل کی باشی ؟
من به ایشان گفتم میخوام مثل شما باشم .
پدرم لبخندی زد و گفت : " تو هیچی نمی شی! من میخواستم مثل امام جعفر صادق بشم ، این شدم ، تو که میخوای مثل من بشی ، هیچی نمی شی !" .

حالا باید به صدق پیش بینی مطهری ایمان آورد ، پسر ایشان از صدقه سر گروه فرقان که با ترور پدر ، فرزند را روانه مسجد ( مجلس ) شورا نمود ، در نطقی حکیمانه ! فرموده :
" تعدد زوجات از افتخارات اسلام است .. داشتن اذن همسر اول براي ازدواج مجدد خلاف قانون اسلام است " !
تازه این گل پسریه که میخواست مثل باباش بشه ، ببین اگه باباش بود چه ها میگفت !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

درود فرهاد گرامی

اگر از مـــن می پرسی
اتـفاقاً خـودش هـم یه گـهی شــده عیـن باباش که با امام جـعفر سـارق تـفاوت چـندانی هـم نـداشتـه


دنـیارو چـه دیدی "تــقویم" جـان . . شـاید یه وقـتی دوباره دل و دماغ نـوشــتن هـم برگـشت ؛)ـ

ناشناس گفت...

فرهاد جان شما فکر میکنی به چه دلیل عمده ای اینان سنگ اسلام را به سینه میکورند، پس!؟21mehr.com

Free counter and web stats