000

سه‌شنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۶

اسکناس جدید نور




با حذف 3 صفر اسکناس جدید ( هاله ) نور منتشر شد .

-------------------

ملا لطف نموده و آنرا در بالاترین قرار داده ، اما دوستی اشاره نموده که قبلا این طرح را در وبلاگ بی بی سی دیده
این نهایت بی انصافی ست که چنین بی پروا تهمتی را به کسی نشانه رویم ،
در صورتی که این طرح و یا هر طرح و مطلب دیگری را که بنام من در اینجا منتشر شده ، قبلا بنام دیگری و در
جایی دیگر دیده باشید ممنون میشوم اعلام نمائید تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.
دزدی ، دزدی ست و بی شرمی ، بویژه اگر مطلبی را از دیگری وام بگیریم و بنام خودمان درج نمائیم.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

21mehr.com شهلا

من نوروز جزو اولین کسانی بودم که اسکناس 5000 تومانی را داشتم

ولی این دیگه نوبره
%5

ملا حسنی گفت...

فرهاد جان
خیلی جالب بود. لینکش را هم در بلاگ نیوز گذاشتم و هم در بالاترین.
تا مردم ببینند و حال کنند.

ناشناس گفت...

ملا جان
ممنون
بنده نوازی کردید

ناشناس گفت...

عجب اسکناسی! ارزشش معادل چند صد یورو می‌شه؟

ناشناس گفت...

سلام فرهاد جان، تومان خودمون مگه چشه که بخوان واحد رو نور بعد هم کور کنند. من اینقدر از واحد ریال بدم می آد که خدا می دونه...من 3 روز پیش این مطلب رو در بلاگ بی بی سی خواندم و جالبه که نمی خوان فکری برای این تورم بکنن ولی 3 تا 0 می خوان بزنن...این هم یه مدلشه دیگه

فکرش رو بکن مثلا این واحد عملی بشه: "آقا ما خونه خریدیم 80 میلیون نور" هاهاهاها مسخره

مانی خان گفت...

ببن ملت ما چقدر بدبخت شده که عکس یک انچوچک را گذاشتند روش گیریم به شوخی هم

دنیا تقریبا سیستم پولیش داره یک ارزشی میشه امریکا دلار و اروپا یورو تا چند سال دیکه همه میشن یکی با عکس همین تحفه در حال نور پراکنی

آریا تهم گفت...

فرهاد جان من خبر نداشتم اون آدرس قبلی درش تخته شده . چشم اصلاح می کنم . جدای از اینکه استقلالی هستی باید بگم که امسال تیموتون رو آبکش می کنیم و برای عروسی استفاده می کنیم .
چند وقتی بود نوشته هات رو نخونده بودم . واقعا لذت بردم . از ماجرای عمل کردنت هم واقعا خندیدم . خیلی نگاه طنز جالبی داری رفیق . در پناه فتواهای مقام معظم سالم و سلامت باشی .

Free counter and web stats