000

دوشنبه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۶

آمورش عملی "اراذل و اوباش " شدن در سه سوت!

امام جمعه مشهد: جوانان با مشاهده بدحجابها ، اراذل میشوند!

چگونه رذل و شرور شویم :

۱. در خیابان مدام به چپ و راست نظر کنید تا سوژه مناسب را بیابید.

۲. پس از یافتن سوژه ، پشت سر او حرکت کرده و سعی کنید تمام فعل و انفعالات

حرکتی و برجستگی ها و فرورفتگی های بدن را در حین حرکت تجسم نمائید.

۳.در حین تعقیب مدام این جملات را با خود تکرار کنید:

من رذل و شرورم ، من هم اوباشم ، من باید از این مردم باج بگیرم ، باید خون این ملت

را در شیشه کنم چون این دختره بدحجابه.

تذکر : ضمن مداومت نگاههای آنچنانی ، بهتر است تعدادی از مسائل رساله توضیح المسائل

را بیاد آورید.

۴.پس از آنکه به نقطه اوج شهوت و رذالت رسیدید ، به خانه برگردید و لباس مناسب

شامل عبا و عمامه را بپوشید.

۵. از این لحظه دوستانتان باید نام شما را با پسوند حجه الاسلام یا آیت اله بکاربرند.

۶. اکنون شما هم عضوی از اراذل و اوباش هستید و میتوانید با نامزد شدن در انتخابات

ریاست جمهوری ، مجلس یا خبرگان رهبری ، نفرت خود از مردم را عملا نشان دهید.

لازمه اثبات موفقیت در کسب مدارج عالی اراذل واوباشی ، در شیشه کردن خون ملت ،

کشتن جوانان ، سرکوبی آزاد اندیشان و دستگیری و تجاوز به بدحجابان است.

موفق باشید

"حوزه علمیه قم "

-------------------

۱۴ مرداد روز همبستگی با دانشجویان دربند

دانشجویان دربند را آزاد کنید.

کارگران شرکت واحد را آزاد کنید.

معلمین را ازاد کنید.

دختران ایرانی (بدحجابها) را آزاد کنید.

بابا مردم ایران را آزاد کنید .....

۹ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد جان

این ملت متمدن و متجدد که فرهنگشان مهد فرهنگ جهان است چه گلی بر سر آن پدر و پسر خدا بیامرز گذاشتند ، که حالا بیاند و بر سر
... من و تو نویی گذارند

!!! ملتها لایق همان حکومتهایی هستند که از آن بر خوردارند

ایول ، الحق که زدی تو خال .... کارخانه اراذل و اوباش سازی در قم بنا شده و همین و بس

ناشناس گفت...

21مهر
من نمیدونم چرا برجستگی بدن دختر های اینور آب
جوانان را اینجور دیوانه نمیکنه که رو به اراذل شدن بروند!؟
مردهای ایرانی و شرقی مردند فقط!؟

ناشناس گفت...

سلام
سایت کیمیا با هدف انتشار آخرین مطالب وبلاگ ها افتتاح شد. در صورت تمایل می توانید مطالب وبلاگ خود را در کیمیا منتشر کرده و از این طریق خواننده بیشتری جذب نمایید. (هربار فقط یک مطلب. لینک به کل وبلاگ مجاز نیست)
www.kiemia.ne

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ...سکوت بزرگترین حامی سیاست حاکم هست و چنین انانی که اصرار دارند سیاسی نیستند و دخالت نمیکنند، سیاسیترین هستند. بخاطر همین هم با تو هم با انشتین موافقم ....

ناشناس گفت...

مرسی که ما رو تنها نمیزاری
خسته نباشی

ناشناس گفت...

درود فرهاد گـرامی
البته که حـرفت مـنطقی است ، الـبته کار و گرفتاری هر آدم عادی نـصف کارو گرفتاری مـنه که تـمام کارو گرفتاری های زندگی فقط رو دوش خـودمه

از نـوشته هات کلی فـیض بردم طبق مـعمول... دسـت و پـنجه ات درد نـکنه

ناشناس گفت...

آقا این علم الهدی خیلی حرف میزنه زیاد به پر و پاش نپیچید ممکنه فکر کنه مهمه اون وقت دیگه همه مثل اون صحبت کنند

مانی خان گفت...

فرهاد جان فکر نمیکنی یاسین به گوش خر خواندن است

ای ملت آزاده کجائید کجائیرانیم و شاه و خمینی‌ ثمراتم
من عامل تکثیر ژن این حضراتم

انگار که آن شب که سرشتند گلم را
مانده می آنها ته پیمانه‌ی ذاتم

من مبدأ تاریخم و توضیح مسائل
من مایه‌ی پیدایش فرهنگ لغاتم

با هوشترین ملت منظومه‌ی شمسی
من هستم و انگشت‌نما بین کراتم

گه زاده‌ی خردادم و گه مرده‌ی مرداد
مبنای شب و روز بود مرگ و حیاتم

گه دایره-‌دنبک‌زن ایام سرورم
گه گریه کن تعزیه‌ی شام وفاتم

گه فاتح و پیروز و پِر و فول و برنده
گاهی کُت و سگمارس و کتک خورده و ماتم

گه سنتی‌ام، شیره‌ی سوهان قم‌ام من
گه شیک و مدرنم، شکلاتم، شکلاتم

گه تا به فلک فاصله دارم ز خرافات
گاهی بپرد جت به هوا با صلواتم

گه کافر و بی‌دینم و لائیک و سکولار
گه غسل‌کنان در طلب خمس و زکاتم

ایرانیم و مظهر تفریطم و افراط
گه قطره‌چکانم به مثل، گاه قناتم

بخشم به طرف گاه سمرقند و بخارا
گه فکر پس‌انداز نخ لای نباتم

استاد فنونم همه، جز فن تعادل
کشتی بلدم، بی‌خبر از آکروباتم

کارم ز تعارف بکشد سوی تملق
پیدا نبود سرّ ضمیر از وجناتم

هم صاحب سهم گوگل و سیسکو و ای.بِی
هم یار فلسطین ز زمان عرفاتم

گه سوی فضا میروم و شیرزنم من
گه زائر شامات و گدای عتباتم

گه از دل آتش گذرم همچو سیاوش
گه فکر گذشتن ز پل نحس صراطم

تاریخ نوشته است که من دشمن خویشم
تقصیر خودم بوده تمام تلفاتم

خواهند اگر حکم قتالم بنویسند
من خود قلم و خود ورق و نیز دواتم

باری مگر آینده بسازم ز گذشته
اکنون که شده تجزیه تحلیل صفاتم

بینایم و ناظر به عبودیت کورم
آقایم و مقهور اقلّیت لاتم

بیدارم و در فکر گروه هپروتم
هشیارم و دلواپس جمع هپراتم

هربار به یک واقعه‌ای سوخت فیوزم
زیرا که بهم ریخته بود آمپر و واتم

من وارث وارونه‌ی دارائیِ خویشم
نفت است که انداخته در این ظلماتم

از خاک وطن لاله دمیده‌ست فراوان
وقت است که گندم دمد از خاک فلاتم

آماده نباشم به دموکراسی کامل
یکذرّه دمو هستم و یکخرده کراتم

ایرانیم و هیچ حقوق بشرم نیست
هرچند خودم مبتکر این کلماتم

ایرانیم و اهل دل و کاشف الکل
من شاعر ابیات میان قطراتم

ایرانیم و عاشق زیبائی انسان
دلداده‌ی مرد و زن شیرین حرکاتم

ایرانیم و وارث شیرینی طنزم
قندم، عسلم، نیشکرم، توت هراتم

هادی! همه شب فکر وطن بودم و افسوس
وقت سحر از غصه ندادند نجاتم!ید

ناشناس گفت...

Site besiar khob va zibaiee darid keh matalebe kheily mofidi ra eraeh midahad. Az shoma do ‎khahesh dashtam. Avval inke agar ejazeh bedahid az matalebe shoma dar website khodam ‎estefadeh bekonim va dovom inkeh mosabeghehie dar website Abgusht (www.abgusht.com) ‎dar jarian hast keh besiar besiar sadeh mibashad vali jaiezeie nafisi dar bar darad. Kheili ‎khoshhal mishavim keh shoma ham dar an sherkat befarmaied. Batashakore faravan ‎
Dostar shoma daryush mehr.(info@abgusht.com) ‎‏ ‏

Free counter and web stats