000

پنجشنبه، دی ۱۴، ۱۳۸۵

سیلی آبدار!

احمدي نژاد: كساني كه‌در مقابل ايران بايستند با سيلي كوبنده مواجه مي‌شوند .

هرکس هم باور ندارد به گونه سرخ شده دانشجویان نگاهی بیندازد تا باور کند!

بد نیست تا نگاهی به این دو مطلب داشته باشید:

شکنجه‌گران ابوغریب از کجا می آیند؟

این وضعیت تنها مختص زندانهای نظامی خارج از آمریکا نبوده است. علی رغم آنچه که در سخنرانی های رسمی ادعا می‌شود، خشونت در زندانهای آمریکا امری عادیست. شکنجه، رفتارهای تحقیرآمیز، خشونت جنسی، ارعاب با اسلحه یا سگ، اخاذی و عملیات وحشیانه همیشه قسمتی از فرهنگ پرسنل امور کیفری در ایالت متحده بوده است.


برگرفته از سایت اصغرآقا.

تحلیل بهنود در رابطه با اعدام صدام هم خواندنی ست:

به نظرم همه ماجرا همين جاست. صدام جواب مساله را مي دانست اما گمان مي کرد که دشمن هم به اندازه وي از اين صورت مساله خبر دارد و به همين جهت از حمله به منطقه خطرناک خودداري مي کند. صدام نمي دانست که آمريکا منطقه را نمي شناسد. زور دارد و دليلي براي ورود به جزئيات نمي شناسد. چنان قدرتمند و تاريخسازست که حتي خطاهاي بزرگش هم از اندازه هايش نمي کاهد. همچنان که در ويت نام خطا کرد و شکست هم خورد. اما مگر چه شد، بالاخره ويت نامي ها بعد سي سال دريافتند بدون آمريکا سرزمين سوخته شان را نمي توانند آباد کنند.هزاران مجروح شيميائي و معلول دارند که بدون آمريکا نمي توانند از درد آن ها بکاهند.

هر روز تکرار مي کنند که دست زدن به ايران به معناي به آتش کشيدن منطقه است. به هم زدن اقتصاد جهاني و ....اما نمي بينند که در صدام نيز همين تحليل ها را داشت اما اين ها زماني بازدارنده است که آمريکائي ها همان طور فکر کنند که روزنامه کيهان. همين قدر عاقل باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats