000

دوشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۳

خلیفه مسلمانان یا ولی امر مسلمین ، رهبر جهان اسلام کیست ؟


داعش گروهی ست تروریستی که از هیچ جنایتی رویگردان نیست . نه فقط مخالفان را که حتی آنانی که در تئوری های پوسیده این گروه جایی ندارند ، از دم تیغ میگذراند.
نوع بینش و دگم اندیشی این گروه شباهت های بسیار با جمهوری اسلامی دارد . 
در آخرین فتوایی که از این گروه صادر شده ، ضمن اعلام خلافت ( حکومت )  اسلامی ، رهبر خود را بعنوان  خلیفه (ولی امر ) مسلمین انتخاب و معرفی کردند و از همه مسلمانان جهان خواستند تا با او بیعت کنند !
این گروه که در ابتدا شاخه ای از القاعده در عراق بود ، پس از آنکه در سوریه موقعیت خود را مستحکم کرد به گروه دولت اسلامی عراق و شام ( سوریه ) تغییر نام داد و اکنون که قسمتهایی از عراق و سوریه را در اختیار دارد ، هوس رهبری سرزمین های اسلامی را در سر می پروراند !
شاید خامنه ای تا امروز می توانست جنایتهای این گروه تروریستی را نادیده بگیرد اما کیش شخصیت رهبر جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد تا در برابر تعرض به مقام والای ولی امر کوتاه بیاید .
کاش میشد از ابوبکر البغدادی ( رهبر داعش ) و خامنه ای دعوت کرد در مناظره ای به بحث بنشینند تا تکلیف مسلمانان برای بیعت با خلیفه اسلامی مشخص شود و از این دوراهی تردید بیرون آیند !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

روسها در طول تاریخ مبدع تکنیکها و سبکهای حالبی در علوم مختلف بوده اند از جمله ابداع افزایش طول استخوان برای افزایش قد.
طبق ادیای عالم گرانقدر جناب آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران در روسیه مراکز و یا کاینیکهایی وجود دارد که با استفاده از (قرآن)! مجانین را معالجه سالم تحویل جامعه میدهند.در این ارتباط بنظر میرسد این خلیفه جدید مسلمین که از تبار مجانین معاصر عراق است در صورتیکه ریشه و خانواده ای دارد هرچه زود تر بفکر قرآن درمانی روسی برای ایشن باشند.
باشد که خداوند همه مجانین را شفای عاجل عنایت بفرمایند.

خلیل گفت...

سلام،

پیشنهاد شما و ناشناس هر دو خوبند تا مااز سرگردانی نجات یابیم!

Free counter and web stats