000

جمعه، تیر ۲۱، ۱۳۹۲

وقتی جیک جیک مستونت بود ...

دخالت در امور داخلی دیگر کشورها مسلما امری غیر قابل قبول ست .
فرقی هم نمی کند این دخالت از سوی کدام کشور و در امور کدام کشور صورت گیرد . اما آنچه جالب ست اینکه کشوری بخود اجازه می دهد تمام هم و غم خود را برای تجزیه کشوری دیگر بکار گیرد و وقتی در شرایطی مستاصل می گردد به همان کشور ایراد میگیرد که چرا عمل مقابله به مثل انجام میدهی !
مصر که  زمانی تمام هم و غم خود را بکار گرفت تا شاید بتواند با کمک به گروه های تجزیه طلب ، گامی در تجزیه ایران بردارد ، امروز شاکی ست که چرا حکومت اسلامی در امور داخلیش دخالت می کند .
صرفنظر از اینکه دخالت جمهوری اسلامی در امور دیگر کشورها نه برای صیانت و پاسداری یا حفظ منافع ملی  بلکه در راستای سیاست تنش زایی جمهوری اسلامی ست ، از یک نظر خوشحالم که اینک مسئولین مصر دریافته اند اینگونه دخالتها تا چه حد مایه ناخشنودی طرف مقابل می شود .
دولت مصر ( همچون دیگر دول عربی ) به وقت جیک جیک مستان ، اصلا به فکر زمستان خود نیستند ، کاش کشورهایی چون امارات و قطر هم به اینچنین روزهایی فکر کنند و دست از دشمنی خود با ملت ایران بردارند !

۳ نظر:

ناشناس گفت...

ای خائن...

پرتابه گفت...

فرهاد جان سلام
روزگارت خوش
من از پرتابه اومدم. خواستم بهت بگم اگه خواستی مینیمال هاتو جایی غیر از وبلاگت بنویسی پرتابه به شدت توصیه میشه. به خصوص این که هیچ محدودیتی تو نوشتن نداری.
پیشاپیش خوش اومدی به پرتابه

خلیل گفت...

سلام،

فعلن که عربستان و یارانش جای مصر را گرفته اند.

Free counter and web stats