000

یکشنبه، مهر ۱۶، ۱۳۹۱

چه می کنه این هفته دوازدهم !

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، مهمترین دور بازیها تا امروز خواهد بود .
پرسپولیسی که تا بازی یازدهم ، در 9 بازی  زیر پتک نام علی دایی ، که از سوی تماشاگران معترض فریاد می شد ، قرار داشت (  و هنوز  سنگینی نام دایی را بر دوش خود حس می کند )  در این هفته باید به دیدار تیمی رود که مربی آن کسی نیست جز : علی دایی !
پرسپولیس نگون بخت هیچ چاره ای ندارد الا پیروزی بر تیم علی دایی تا بتواند در مقابل هواداران معترض بهانه ای داشته باشد که اگر هیچ تیمی را نبردیم ، حداقل علی دایی را بردیم !

استقلال تهران در این هفته مهمان تراکتور سازی ست . امیر قلعه نویی فصل قبل تراکتور را به بهترین نتایج تاریخ باشگاهش رساند اما به محض استعفا از مربی گری تراکتور و پیوستن به استقلال ، کشمکش های بین کادر فنی ( جدید ) استقلال که در گذشته هدایت تراکتور را بر عهده داشتند ، با سرپرست و مدیر عامل تراکتور آغاز شد .
جعفری ، مدیر عامل تراکتور دستور ضبط پیش پرداخت خانه قلعه نویی در تبریز را صادر کرد ( 50 میلیون تومان ) . جدال لفظی کادر فنی  سابق تراکتور ( که در این فصل هدایت استقلال را برعهده دارند ) با مسئولین امروز تراکتور ، چنان در رسانه ها بازتاب داشت که بنظر می رسد این جدال لفظی حربه ای بوده از سوی مسئولین تراکتور برای برانگیختن شور هواداران تراکتور بر علیه مربی سابق آن تا در دیدار رودررو با تهییج هواداران بتوانند جو ناآرامی را علیه تیم مهمان ایجاد کنند .
بازی تراکتور و استقلال ، بازی تعیین تیم دوم جدول خواهد بود .

بازی فجر سپاسی با نفت تهران ، دو تیم سوم و دوم جدول ، به نوعی بازی 6  امتیازی ست ، هر دو تیم نیاز مبرمی به این سه امتیاز دارند تا بتوانند در کورس قهرمانی با سپاهان باقی بمانند .

بازی ذوب آهن با آلومینیوم ، بنوعی بازی برای دست بدست کردن فانوس ته جدولی ست . تیم بازنده خطر سقوط را بیش از پیش حس خواهد کرد .

ملوان به دیدار سایپا خواهد رفت تا برنده میدان به جمع مدعیان بالای جدول بپیوندد .

پیکان و مس هم با تفاوت دو امتیازی به دیدار هم خواهند رفت . بازنده باید جایگاه خود را احتمالا نصیب پرسپولیس کند . 

بهر حال هفته دوازدهم لیگ برتر ، جذابیتی بیش از همه بازیهای قبل خواهد داشت و نتایج بدست آمده در بازی هایی که شش امتیازی بنظر می رسند ، تغییراتی را در جدول ایجاد خواهد کرد .

در این هفته می توان شاهد اخطارها و اخراج ها بود ، باید در انتظار دیدارهای ملتهب و پر حادثه نشست .
هفته دوازدهم قاعدتا باید پرهیجان تر از تمامی هفته های گذشته باشد و هر دیداری ، می تواند سکوی پرش و آرامش تیم برنده باشد !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats