000

پنجشنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۱

هدف امریکا از حمله ویرانی ست و بس

متاسفانه برخی از ایرانیان تصور می کنند در صورت حمله نظامی امریکا به ایران ، جمهوری اسلامی سرنگون و حکومتی مردمی بر سرکار خواهد آمد ، بدون آنکه توجهی به آثار و عواقب چنین حمله ای داشته باشند .
درصورت حمله نظامی غرب به ایران ، تنها چیزی که عاید ما خواهد شد ، ویرانی کشور ، تلفات انسانی وحشتناک و (به احتمال بسیار )  ازهم گسیختگی تمامیت ارضی کشور ست .
بهترین گواه بر این مدعا اظهار نظر مقامات نظامی امریکا در باره حمله احتمالی به ایران ست :
" پنتاگون : برای درهم شکستن ایران تنها 3 هفته زمان کافی ست "
در این جمله  اشاره ای به تصمیم امریکا برای تصرف ایران ( همانند عراق و افغانستان ) نشده ، چرا که غرب بخوبی از هزینه سرسام آور دوران پس از جنگ و زمان اداره کشور فتح شده آگاه ست ، جمله ای که مقامات پنتاگون بر زبان آورده اند تنها نشان از تصمیم جدی غرب بر ویرانی ایران دارد تا هر حکومتی که پس از حمله برسرکار آید  ، نتواند تا سالهای سال سربرآورد.
با توجه به وسعت  ،  تنوع اقلیمی و جمعیتی ایران ، مسلما اداره ایران بسیار سخت تر از عراق و افغانستان خواهد بود ، بنا براین طبیعی ست تا غرب صلاح خود را بر سلامت مردم و کشور ما ترجیح دهد .
جمهوری اسلامی که هیچ پایگاهی بین مردم ندارد ، تلاش می کند همچون روال سه دهه گذشته ، با ایجاد تنش و بروز جنگ ، بتواند مردم را بنوعی سرگرم و آلوده به این درد کند تا مگر روحیه وطن پرستی  مردم ، آنها را وادار نماید ، بنا به ضرورت ، در کنار جمهوری اسلامی قرار گیرند .(  از دید مسئولین جمهوری اسلامی ) 
برای جلوگیری از جنگ و ویرانی می توان با استفاده از پاشنه آشیل حکومت ، سران جمهوری اسلامی رامجبور نمود تا برخلاف خواست خود ، از سیاست های ایجاد تنش و آشوب دست بردارند که آرامش در منطقه به معنی پایان کار جمهوری اسلامی خواهد بود .
پاشنه آشیل حکومت ، اطلاع رسانی ست ، سران حکومت وحشتی وحشتناک از افشاگریها و برملا شدن نیات دورنی و اعمال عمال خود دارد .
تعداد بیشمار وبلاگنویسان و روزنامه نگاران زندانی موید این ادعاست .

" زندانیانی که برای آزادی ما به بند کشیده شده اند را فراموش نکنیم " !

۲ نظر:

نوید گفت...

مزخرف نگو دوست عزیز. کاش یه کم به مناسبات بین کشور ها آگاه بودی
دوست عزیز از نوشتتون سطح فکرتون کاملا مشخص بود .

فرهاد گفت...

نویر عزیز ، بجای جوش آوردن ،می گفتی ایرادش کجاست.... شما برو سنگ حمله امریکا را به سینه بزن

Free counter and web stats