000

جمعه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۹۱

عذر بدتر از گناه : اجازه ندهیم عمل دیپلمات پای ملت ما نوشته شود

جناب دیپلمات 50 ساله جمهوری اسلامی در برزیل ( حکمت اله قربانی ) در استخر عمومی زیر آبی می رفته و عورت دخترهای 9 تا 16 را لمس میکرده . وی توسط والدین دخترها دستگیر و تحویل ماموران حفاظتی استخر داده می شود تا به قول پدر یکی از دخترهای مورد تعرض واقع شده ، از کشته شدن بدست آنها نجات پیدا کند !

سفارت جمهوری اسلامی در پاسخ به اتهام آزار جنسی دختران اعلام کرده  اتهام علیه دیپلمات جمهوری اسلامی بدلیل سوءتفاهم فرهنگی ست !

عذر بدتر از گناه یعنی همین ، یعنی  برای تبرئه کردن یک منحرف جنسی ، یک ملت را متهم به فرهنگ آزار جنسی کودکان میکند و ابلهانه تر اینکه این عمل را به فرهنگ این ملت نسبت میدهد و نه اعتقاداتی که از سوی اعراب و به زور سرنیزه وارد این کشور شده .
متاسفانه این اعتقادات بگونه ای شرم آور میرفت تا جزیی از فرهنگ مردم ما شود ، اما بدلیل حاکمیت نفرت برانگیز جمهوری اسلامی ، تمام تلاش هزار ساله آنها به باد میرود !
در بالاترین یکی گفته طرف چون خیلی مومن بوده ، میرفته تا با انگشت مانع باطل شدن وضوی دختر بچه ها بشه ، یکی دیگه گفته سیاست ما عین دیانت ماست ، و ....

مطمئنا برای همه کشورها چنین مواردی پیش می آید اما اینکه حکومتی برای دفاع از یک منحرف ، فرهنگ ملتش را بی اعتبار و بلکه متعفن کند ، هنری ست که تنها از سوی مسئولین جمهوری اسلامی برمیآید و بس چون تنها این حکومت ست که نه فقط از ملتش که حتی از تاریخ و فرهنگ این ملت هم بیزار است .

پیشنهاد می کنم برای اشاره به مسئولین حکومتی و رفتارهای حکومتی ، از بکار بردن نام ایران خودداری کنیم .
باید از این حکومت بعنوان غاصب وطن نام برد ، اجازه ندهیم حکومت را با ایران پیوند زنند . هرجا از حکومت نام می بریم ، از بکار بردن نام مقدس ایران خودداری کنیم .
روالی که در تلویزیون ایرانیان برلین دنبال می کنیم و نام مقدس ایران را برای  خاک ، فرهنگ و مردم بکار برده و هرجا به عملکرد یا سیاست  ( داخلی یا خارجی ) رژیم  اشاره ای شود ، به " جمهوری اسلامی "اکتفا می کنیم  .

---------
ببینید این دیپلمات جمهوری اسلامی چقدر حالش خراب بوده :
 با وجودیکه برخی دختران با فریاد و جیغ از استخر خارج می شدند  ،  آقای قربانی ( فرد سوم سفارت )  بدنبال طعمه ی بعدی میرفته و اصلا به عواقب کارش هم فکر نمیکرده !( یا شاید فکر میکرده اما میدانسته این رفتار در این حکومت امری بدیهی و طبیعی تلقی می شود و احتمالا حاکم شرع حکم میدهد که چون همسر این فرد در آنزمان در استخر نبوده تا توسط وی دستمالی شود ، جناب آقای (نا)مرد قادر به کنترل شهوت خود نشده و ...... این ادعا بارها در دعاوی و دادگاه ها مورد استناد قرار گرفته ! 


۱ نظر:

ناشناس گفت...

احتمالا منظورشان اختلالات روانی بوده به علت لغزش زبانی! اختلافات فرهنگی گفته شده است !

Free counter and web stats