000

جمعه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۰

قشنگترین تعبیر از قول جنتی : رای خاتمی ، سیلی به موسوی !

آقای جنتی قشنگترین تعبیر را از حرکت انقلابی خاتمی داشته ، وی گفته هر رای بمنزله سیلی به گوش دشمن بود ، با این حساب خاتمی سیلی محکمی به گوش موسوی زده .
یک جوک بسیار قدیمی بین مردم رایج یود که مرب تیم فوتبالی به بازیکنانش می گفت : اصغری و اکبری ، حسنی و حسینی و ... همه بازیکنان حریف را ول کنید ، بچسبید به نوک حمله آنها ، در بیست دقیقه اول ، اصغری ( مدافع وسط تیم ) دو گل به دروازه خودی زد ، مربی تیم از کنار زمین فریاد زد که نوک حمله تیم حریف را ول کنید ، همه بچسبید به اصغری !
حالا با این وقایع ، باید احمدی نژاد و خامنه ای را رها کرد و چسبید به خاتمی مبادا برای حفظ بیضه نظام ، خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم کند .
آقای مجتبی واحدی انتقاد کرده : در شرایطی که حکومت مشغول ایران فروشی ست ، ما چسبیده ایم به خاتمی !
جناب واحدی ، آقای بهنود ، اعضای محترم سبزی که از مردم هم سبزترید ، این عمل خاتمی یعنی شکست در اردوگاه شما ، پیاده شوید و با مردم راه روید . می ترسم از فردا شما هم برای نامزدی خاتمی در انتخابات بعدی ، دست به تبلیغات زنید !
آقای خامنه ای فرموده رای مردم یعنی اعتماد به نظام !
اعتماد و اعتقاد به روش هایی که نظام دنبال کرده ، با این حساب حرکت خاتمی بی معنا نیست !
اما ببینید دید حکومت به رای دادن مردم را.
درحالی که حکومت آمار آرا را بالا می برد ، برای توجیه رای دادن مردم گزارشاتی از عدم سلامتی روانی تهرانی هم منتشر می کند تا رای دادن مردم طبیعی جلوه کند :
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از افزایش مشکلات در سلامت روانی مردم تهران خبر داده تا شاید آنچه خامنه ای " اعتماد مردم به نظام " می خواند باور کردنی تر باشد !
سایت کلمه برخی مواقع با خبرگزاری فارس نیوز رقابت داغی دارد . این سایت گزارش داده که در برخی حوزه های رای گیری ، هیچ رایی به صندوق ریخته نشده ، با این حساب به اعتقاد این سایت ، حتی اعضای برگزاری و مراقبت این حوزه ها هم رای نداده اند که کمی بعید ست ، حداقل برای حفظ ظاهر و ترس از توبیخ ، این افرد بایستی آرای خود را به صندوق انداخته باشند ولو مثل جناب خاتمی می نوشتند فقط جمهوری اسلامی با ولایت فقیه ، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر .
کاش یاد می گرفتیم کمی در نقد منصف باشیم تا با نفی حقایق ، خود را بی اعتبار نکنیم . مسلما تعداد رای دهندگان بسیار کم بوده و نظام برای حفظ بیضه ی خود ، از ویاگرای تورم آمار استفاده نموده اما چنین گزارشاتی به اصالت خبری اخبار دیگر خدشه وارد می کند .
در این میان جوادی آملی گویا اصلا قصد بیدار شدن را ندارد ، وی فرموده اگر مسیحیان کسی مثل امام خمینی را می داشتند ، شما مسیحیان کاملا عیسی مسیح و مسحیت را درک می کردید !
می گویند عربی را شکنجه می کردند و ابتدا به تخم مرغی فرو نمودند ، وی گفت : لا احساسة ...
بعد بطری نوشابه ای به او وارد نمودند و گفت : لا احساسة.
ناگهان باتوم درازی را در او فرو کردند که فریاد برآرود : الاحساس و المشاهدة !
جناب آملی !
ما اسلام شما را هم احساس کردیم و هم مشاهده ! شما کمی حیا کنید لطفا ....

۱ نظر:

خلیل گفت...

سلام،

اگر آخوندها به جمهوری اسلامی رای ندهند - بویژه امثال خاتمی که نان اسلام را از کودکی خورده - پس چه کسی رای بدهد؟

این بابا هم مثل بقیه است. کارش هم راست و ریست کردن این دم و دستگاه است. انتظاری بیش از این نباید داشت.

Free counter and web stats