000

شنبه، تیر ۱۸، ۱۳۹۰

برای تویی که دوستت دارم

" پروردگارا سینه ام را وسعت بخش و کار برایم آسان ساز و گره از زبانم بگشای " تا در لحظه نگاه به چشمانش خود را از یاد نبرم و با صدایی رسا سوز تپش قلبم را ساز کنم که هر ضربان نامش می خواند تا جان را جلوه ای بخشد و زمان را خوار سازد که جاودان خواهم ماند در بزم عشقش ...
تولدت بر من مبارک که متولد شدم با اولین نگاهت .
در این روز که از قضا ( بیستمین ) سالگرد ازدواجمان هم هست بهانه ای بدست آمد تا باز و بی قرار فاش گویم که خیال قلبم خالی نبوده و نیست که خلوص قلبم را خلوت تو کرده ام ...




-----------------
پ .ن.
ویدیو را از صفحه فیس بوک مانی خان گل کش رفتم !
جملات اولیه برگرفته از سوره طه آیات 25 تا 27 قرآن است که موسی برای فاش کردن ماموریت (ایمان و علاقه قلبی ) خود از خدا کمک می خواهد ...

۲ نظر:

عمو اروند گفت...

شادباش‌های مرا بپذیر! سال‌های خوشی در کنار یکدیگر برایتان آرزو دارم.

فرهاد گفت...

ممنون عموی مهربان

Free counter and web stats