000

دوشنبه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۸۸

اعراب گستاخ و بی همتی مسئولین!

این شرطی بود که اعراب برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی که در ایران برگزار خواهد شد ، تعیین کردند .
عحب نیست اگر گستاخی و بی شرمی اعراب به جایی رسیده باشد که در خاک ایران حذف نام ایران را خواستار شوند.وقتی پلیس ایران ، هموطن ایرانیش را در خاک ایران و در پایتخت ایران میزند و به خاک می کشد که چرا به گستاخی سفارتخانه ای عربی ( امارات ) اعتراض می کنی ، باید هم حد خود از یاد ببرند و تصور کنند اینجا میزبانند و ما میهمان !
یادم می آید در دوره ای کوتاه از دوران سربازی پایگاه کهریزک نیروی دریایی خدمت می کردم که اردوگاه نگهداری اسرای عراقی بود . ظرف غدا ابتدا به اردوگاه می رفت و بعد نزد ما می آمد ، آنقدر به عراقیها رسیدگی کردند که بیا و ببین ...
پس ازپایان خدمتم ، روزی برای دیدار با بعضی دوستان که هنوز زمان خدمتشان به سر نرسیده بود ، به آنجا رفتم ، ماجرایی را برایم شرح دادند که اگر ....
گفتند ماه پیش اسرا اعتراض و بلوا بپا کردند که ما مردیم و از خانواده هایمان دوریم ، باید فکری به حالمان کنید و برایمان زن !! بیاورید !
نمی خواهم در مورد اسارت و قوانین حقوق بشر و یا حقوق انسانی صحبت کنم اما اینها کسانی بودند که در زمان ورود به خاک ایران از تجاوز به خردسالان هم دریغ نکرده و در دوران اسارت هم فیلشان یاد هندوستان کرده بود !
من گله ای از اعراب ندارم که نیک می دانم آرزویشان محو ایران و نابودی ایران ست ، نمی توان به آنان خرده گرفت ، اما چه باید گفت از دولت ایران !
اگر دولت اندکی غرور داشت و به گوشه عبایش بر میخورد ، اگرباور می کرد دولت ایران است و باید حافظ منافع ایران باشد ،اگر ...
اعراب همچون آخوندها وقتی به جای سفت برسند ، صدا از حلقومشان بیرون نمی آید و هرگاه مجال بیابند ، آنچنان میتازند که عقده های فروخورده شده از همه را بر سر طرف زار و نحیف درآورند.درست مثل آخوندهای حاکم و غاصب ایران .
می ترسم کاربجایی رسد که بگویند بجز مدال و جوایز نقدی باید به ما جوایز جنسی (!) هم بدهید !
اگر دولتمردان ایرانی خود را موظف میدانستند که از کیسه و آخور خود بذل و بخشش کنند ، چنین بی همت و بخشنده ! نمی بودند .

۷ نظر:

ناشناس گفت...

اعراب درخواست تغییر چیزی نکرده اند،چون این خلیج،خلیج عربی بوده،هست و خواهد ماند.

فرهاد گفت...

ناشناس عزیز
پنبه دانه های درشتی برایت آرزو می کنم تا در خواب ببینی.
اعرابی اینچنینی (و البته نه همه آنها ) تصور می کنند می توان همه چیز را خرید ، ورزشکار ندارند ، وزنه برداران بلغاری را می خرند تا تابعیت عربی بگیرند ، فوتبالیست رده صدم برزیلی را می خرند تا تابعیت عربی بگیرد ، شاید نامشان با تلاش آنها طنین پیدا کند ، اینگونه که پیش می روند ، بهتر است مردانگی را هم از خارجی ها بخرند تا شب زفاف به کمک آن بتوانند داماد شوند !

ناشناس گفت...

فـرهاد عـزیز

جـواب ابـلهان خـاموشـیست

کـیانوش

ناشناس گفت...

چـه جالب
تصادفاً امروز این خبر توی بلاگ نیوز هم گذاشته شده
بـقولی
آفتاب آمد دلیل آفتاب
یا اونجور که شـاه فـقید گفـته بوده
مـه فـشاند نور و ســگ عـو عـو کـند
:)

کـیانوش

ناشناس گفت...

http://morovat85.blogfa.com/post-239.aspx
یادم رفت لینک رو وارد کـنم

شهربانو گفت...

فردوسی یک وقتی فرموده بود
ز شیر شتر خوردن و سوسمار
عرب را به جائی رسیده است کار
که تاج کیانی کند آرزو
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
فرهاد عزیز از لینکتان در بلاک نیوز تشکر می کنم.

فرهاد گفت...

کیانوش عزیز
همان که خودت پبتی ، جواب ابلهان خاموشی ست اما... من شک دارم که یکی برای تحریک این پیام را نوشته از این بیمارها کم نیستند...

Free counter and web stats