000

جمعه، فروردین ۲۸، ۱۳۸۸

خسته نباشی!

میر حسین موسوی : حق نداریم دختری را که در کنار پدرش در خیابان راه می رود بگیریم !
تنها باشد چطور ؟ اصلا دختر حق دارد تنها راه برود ، تنها (مستقل ) فکر کند ، حق ... ، اصلا حقی هم دارد ؟
خسته نباشی عزیز دل برادر ، مشکل همین بود که تو گفتی و الا گرفتن دختری که در کنار نامزدش راه می رود بخودی خود ندارد عیبی ، هر عیبی که هست از رابطه است نه ضابطه !
این جک نیست که واقعیت است ، بسیجیان و ماموران منکرات به کرات از مردم سوال می کنند :
برادر !
تو خواهر و برادری را ندیدی که زن و شوهر نباشند و با هم راه بروند !
مشکل دستگیری ست به سلیقه و آزار دستگیر شدگان بدون پاسخگویی .
اصلا مشکل دستگیری ست ، به چه جرمی شهروند ایرانی را در خیابانهای ایران دستگیر می کنید ؟ حجاب ؟ پوشش ؟
نکیر و منکر خدا شده اید و جهنمی را که او وعده داده ، در این دنیا برایش فراهم می کنید ؟ آیا بهشتی در کنارش قرار داده اید ؟ یا همچون وعده خدایی که مبلغش هستید ، این بهشت فقط به مومنینی چون علمای شکر و وزرای محصولی تعلق دارد که حاصل تایید "امام زمان خواب " مسئولین است .
میر حسین جان ، پس از بیست سال آمدی تا تو هم سوپاپ شوی ؟ کار از درپوش گذشته ، چه رسد به سوپاپ .!
تو برای حفظ نظام آمدی اما تنها خاصیت تو ، به قول علمای اعلام و مراجع عظام ، گرم کردن تنور انتخابات است ، بیهوده سعی می کنی ، برای گرم کردن این تنور نیازی به تو و دیگران نیست که شوق حذف احمدی نژاد این تنور را داغ کرده فقط نمی دانیم چه مقدار روغن روی آشی که برای مردم می پزند قرار می گیرد .
آنهایی که ادعای بازار آزاد را داشتند ، آزادی را از مردم گرفتند ، تو که آرزویت اعمال مدیریت دولتی ست ، چه چیز دیگر را از مردم خواهی گرفت .
اصلا چیزی مانده ؟
آنزمان که بت عالم ، خمینی زنده بود چوب لای چرخت می گذاشتند ، مطمئن باش امروز همان چوب را در آستینت می کنند .
اینها نه خودی را بر می تابند و نه توی نخودی را .

۸ نظر:

بهلول گفت...

اتفاقادر اسلام معنا ندارد که یه دختر برود به خیابان اونهم در کنار پدرش ! ای به گور پدرش هم می خنده چه برسد به نامزد ! اصلا از کجا معلوم که اون دو تا نامزد هستند .
شما همون خانم دکتر ژیلا را در نظر بگیرید . اگه اونو دستگیر نمی کردن و نمی بردنش امر به معروفش کنن از کجا معلوم می شد با هم نامزدن ؟ تازه اگه نامزد بودن که نمی رفت خودشو بکشه !!!!!!!! پس معلومه ریگی در کفشهایشان بوده !!
دیروز از کنار پارکی که قالیباف برای زنان درست کرده گذر می کردنم . چند دختر با یک دستگاه پراید برای تفریح به پارک آمده بودند . حال می خواستند داخل شوند یا از پارک بروند را نمی دانم .
دو نفر موتوری پلیس اونها را خفت کرده بودن . یکی مدارک را چک می کرد و دیگری داخل ماشین را نگاه می کرد .

کجای این دنیای وحش به این مقدار هرت است و جنگل ؟ باور کنید که حساب و کتاب از دست همه رفته و هبچکس قادر نیست این اب ریخته را جمع کند .

به قدری اوضاع افتضاح است که قورباغه هم هفت تیر کش شده است .

میر حسین هم مرتب دروغ می گوید . آنقدر حب ریاستش بالا گرفته که سابقه سیاه و ننگین خودش در گرفتن و بستن و کشتن مردم را فراموش کرده اما ما و مردم که آلزایمر نگرفته اند .

مانی خان گفت...

ایکاش فرهاد جان چوب تو آستینش میکردند به تو قول میدهم که چوب تو هر جای نه بدتر ش خواهند کرد .

زنده میمانیم و خواهیم دید

ناشناس گفت...

ادب و معرفتتان کجا رفته؟تربیت خانوادگیتان را نشان می دهید . برای ایران عزیز متاسفم

ناشناس گفت...

درتو بذار مرتیکه متوهم.مردم ایران نیازی به توی مریض روانی ندارن که داری براشون نسخه می پیچی

ناشناس گفت...

مسئله حجاب و دختر و اینا مسئله ی فقط حکومت نیست عزیزم...حتما پدر مادر(اگرنه، پدر مادر بزرگ) جنابعالی حتما به این مسئله دحتر و پسر محرم و نامحرم معتقد بودند و چه انتظاری داری که حکومتی که بهرحال برایند این نیروهای جزیی در سطح جامعه است ، چیزی جز این به نمایش بذارد؟ مگر همین پدر ماداری ما نبودند که رضاخان رو برای کشف حجاب می خواستند جر بدند؟!
با کمک ما و آدمایی مثل شما که همش دارند به این مسئله دامن می زنند ، حکومتهای دیکتاتوری ما این مسئله رو چنان سفت و سخت و بزرگ کرده که ذهن ما متوجه هیچی دیگه نباشه و صدالبته تو کارش موفق بوده!!
حالا نسل عوض شده و چیز دیگری می خواد و شما هم از روز اول بیست ساله و روشنفکر بدنیا نیومدید. پیچیدگیهای اقتصادی دنیای امروز اجازه هیچ انقلاب ناگهانی رو نمی دهو م باید آدمهای ملایمتری مثل خاتمی و موسوی بیایند و بروند تا در فرایندی ملایم به خواسته هایمان برسیم. خوشبختانه به لطف ناپلئون بازی و ادمای بی شعوری مثل شما که همه چیزو سیاه سفید می بینند ، باز هم ما باید شاهد ادمایی مثل احمدی نژاد باشیم...

ناشناس گفت...

عزیز دل برادر،
مثل اینکه تو اصلا حرف او را نفهمیدی. منطور او در اینجا و در صحبتهای قبلیش این بوده که "خانواده" و پدر و مادر باید جای گشت ارشاد را بگیرد و اگر خانواده دختری به او اجازه آن طور پوشش را می دهند دیگر به گشت ارشاد ربطی ندارد.
راستی شما که فکر نمی کردی او باید تمام حالاتی که دختر تنها، با پدر، با نامزد، با پسر عمو و ... قرار بوده بیرون بیاد را یکی یکی لیست کنه!

ناشناس گفت...

ای بابا... کار این مردم خیلی خرابـتر از این چیزهاست فرها عـزیز

کامنت های "ناشـناس" رو که دیدم دوباره یادم افـتاد با کـی ها طـرفیم و دلم به حال خـودم و خـودت و امثال ملاحسنی و خُـسن آقا سـوخت

کـیانوش

فرهاد گفت...

کیانوش عزیز
بگذار هرچه می خواهد دل تنگشان بگوید
امروز برای موسوی سینه چاک می دهند ، فردا که او هم مثل خاتمی بجای متمدن بودن فقط از تمدن حرف زد و از کشتر و حبس دانشجویانی که به حمایتش برخاسته بودند هیچ نگفت ، تازه می فهمند همه اش بازی بوده برای بدست آوردن فرصتی چند ...

Free counter and web stats