000

چهارشنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۷

وقاحت از نوع بلاهت

سید حسن فیروزآبادی ، رییس ستاد کل نیروهای مسلح ، که لباس نظامی بر تنش گریان ست ، در پیامی به احمدی نژاد گفت :

" به يقين جامعه انديشمند و فرهيخته ايراني فراموش نخواهند كرد كه چگونه آن خادم صديق ايران اسلامي در دوره مسئوليت اجرايي خويش، خودباوري و اعتماد به نفس ملي را بارور ساخته و جوانان دانشمند و خلاق كشور را به توليد قدرت علمي و توسعه فناوري و صنعت در بخش‌هاي اقتدارآفرين ملي مجدانه پشتيباني كردند."

در مملکتی که مسئولانش در همه امور دخالت می کنند الا در حوزه مسئولیتشان ، عجیب نیست اگر بازهم نظامی ها در امور سیاسی ابراز نظر کنند و دانشجویانش به تهدید نظامی دیگر کشورها مبادرت ورزند و ورزشکارانش خواهان محو فعالان سیاسی شوند اما ... !
این که یک فرد نظامی از سوی " فرهیختگان و دانشمندان " سخن گوید ، بسیار غیر منطقی و غیر عقلانی ست مگر آنکه وی تجارب و فعالیتهای علمی برجسته ای داشته و یا اینکه در آن کشور نسل دانشمند و فرهیخته نابود شده باشد .
بعبارتی گویا هیچ دانشمند و فرهیخته ای مایل به ابراز چنین سخنانی نبوده که این سرلشکر " کاملا کروی " بجای آنان سخن رانده .
البته همه فرمایشات رییس ستاد کل بدور از واقعیت نیست بویژه آنجا که مراتب نوکری و" جلب رضایت ولی فقیه " را افتخار رییس جمهور می داند .

هرگاه چماق " رضایت و تعلق خاطر ولی فقیه " بالا میرود ، تعبیرش اعلام آماده باش به بسیجیان ست برای حضور در میدان هایی که تصور میرود اقتدار ولایت فقیه به خطر افتاده .
اینبار زمان انتخابات ست . آقایان بیهوده تنور را گرم نکنید ، نان مدتها پیش پخته شده ( شاید هم سوخته !) .

۱ نظر:

ناشناس گفت...

فرهاد عزیز راستش من بیشتر از مردم دلم برای این بدبخت میسوزد که حرف دستمال بدستها را باور میکندو . .

Free counter and web stats