000

یکشنبه، دی ۰۱، ۱۳۸۷

خانه از پای بست ویران است !

محمدرضا خاتمی ، در مناظره با روانبخش آب پاکی را روی دست همه آنانی ریخت که با تهییج مردم برای حضور در انتخابات ، تصور میکردند با برگزیده شدن افرادی نظیر خاتمی ، نوری و امثال آنها ، می توانند تغییرات بنیادین در نظام حکومتی ( از قبیل حذف ولایت فقیه ! ) ایجاد نمایند .
محمدرضا خاتمی در این مناظره گفت :

امام اعتقادی به خشونت نداشت، مشی امام اين بود که لازم نيست مخالف را بزنند، بريزند و بشکنند.همچنين ايشان معتقد بودند که نبايد چيزی را بر ملت تحميل کرد و اسلام اجازه ديکتاتوری را نداده است.امام(ره) حتی معتقد بودند کسانی که مخالف اساس نظام جمهوری اسلامی هستند، اجازه اظهارنظر دارند.

آقای خاتمی ، دستور کشتار دهه 60 را چه کسی صادر کرد ؟
قلع و قمع مارکسیست ها به امر که بود ؟
آتش زدن دفاتر روزنامه های منتقد دولت با حمایت چه کسی انجام شد ؟
اعلام ارتداد نهضت آزادی ، پس از انتقاد مسئولین نهضت به لایحه قصاص ، از سوی چه کسی اعلام شد ؟
حذف کلیه احزاب و اشخاص که به خط امام و رهبری حزب جمهوری اسلامی اعتقادی نداشتند ، از کجا سرچشمه می گرفت ؟

سری به گورستان بهشت زهرا بزنید و با دیدن قبور شکسته اعدام شدگان سیاسی ، از خود و اعتقادات خود خجالت بکشید .

جالب است هنوز کسانی که خود را سیاستمداری آگاه و مطلع به اوضاع ایران می دانند ، اصرار بر حضور مردم در انتخابات دارند تا به زعم خود با برگزیده شدن افرادی همچون خاتمی یا عبداله نوری ، بتوانند تغییرات اساسی را در نظام حکومتی ایجاد کنند . غافل از آنکه همه این اصلاح طلبان و منتقدان ، مثل اصولگرایان و ذوب شدگان بر یک اصل صحه گذاشته اند : حفظ نظام جمهوری اسلامی !
کافی ست پسوند حکومتی را به نام و عنوان گروههای سیاسی امروز ایران اضافه کنیم تا معنای کامل تر و صحیح تری از آنها بدست آوریم .
چه طیف راست بطور عام و چه باند احمدی نژاد بطور خاص : اصولگرایان حکومتی !
بواقع هم این گروهها اصول لایتغیر نظام را دنبال می کنند و در حصول آن از پرداخت هیچ هزینه ای رویگردان نیستند .
زمانی که احمدی نژاد در سازمان ملل در حضور افرادی که هرکدام یک پرونده قطور از نقض حقوق بشر، شرایط حاکم بر ایران و حتی اسامی فعالینی که به قتل رسیده اند یا زندانی شده اند ، را دارند با وقاحت تمام از آزادی کامل مردم ایران و آزادی صد در صد زنان سخن می گوید ، بواقع راست میگوید که از دید ذوب شدگان در ولایت و از جهت اصول حکومتی ، میزان آزادی مردم و بویژه زنان در همین حدی ست که گویی اصلا نیست !
طیف دیگر( که به نادرستی منتقد نام گرفته) نیز پسوند حکومتی را در عنوان خود کم دارد : اصلاح طلبان حکومتی !
اینان نهایت خواستشان تغییراتی اندک و رفرمهایی سطحی در ظاهر جریان حکومتی است و الا با اصل نظام دینی ، حکومت مطلقه ولایتی و نقض مدام آزادیهای اساسی و بدیهی مردم مشکلی ندارند .
گویا اقایان فراموش کرده اند در زمانی که پست ریاست جمهوری و بیش از آن ، اکثریت مجلس ( بخوانید مسجد ) شورای اسلامی را در دست داشتند چه بر سر دانشجویان آمد و چه ها که با مردم نشد . اما دریغ از ناله ای که از سوی خاتمی ( رییس جمهور ) و نمایندگان اصلاح طلب به گوش کسی رسیده باشد !

خانه از پای بست ویران است . باور کنید آخوند از مخالف می ترسد ، هرجا به مانعی سخت برسد ، تسلیم می شود .
تنها یک راه باقی مانده : تحریم !
تحریم انتخابات ، تحریم نمایشهای رژیم تحت عنوان : برگزاری مناسبتها ، آیین های مذهبی ، راه پیمایی ها ، و هرآنچه که از سوی حکومت تدارک دیده می شود .

۶ نظر:

ناشناس گفت...

بابا هر چه دلت می خواهد بنویس، بهضی در آن مملکت مثل گربه مرتضی علی هستند بالا که بیندازیشان همیشه مثل همان گربه از یک طرف می آیند پایئن.
بعضی هم که منافعشان در این است که حکومت بماند تا اینها به زندگی ننگینشان ادامه دهند. عوام هم که وضع‌اش معلوم است، گرفتار دین است و هرچه ما بگوییم باز حرف بهشت و جهنم می‌زند، غافل از اینکه بهشت و جهنم اش در روی همین زمین است و حالا گویا فقط جهنم اش نصیب ملت ایران شده.

ناشناس گفت...

با شما دقیقن موافقم...

عمو اروند گفت...

آقا جان دیوار حاشا بلند است.
یاد جوکی افتادم که همان اوایل انقلاب ذکر زبان‌ها بود و آن اینکه:
مردی ارمنی توی خبابان می‌رفت و شکر خدا می‌کرد که امام آمد!
رندی یقه‌اش بگرفت که بد ارمنی تو دیگر چه از امام و اسلام می‌فمهی که هی شکر خدا می‌کنی؟
ارمنی پاسخ داد:
تو فکرش را بکن اگر شمر می‌آمد چه بلائی سرما می‌آورد!

ناشناس گفت...

زحـمتی می کـشم از مـردم نادان که مــپرس


کـیانوش

ناشناس گفت...

فرهاد جان با سپاس از مهرت و لینکی که دادی به مطلب قبلیم در ادامه اتفاقا وقتی مطلب برادر خاتمی را خواندم به خانم گفتم در اوایل که اعدامها بیداد میکرد هنوز صدای خمینی در گوشم است که برای تبریه خویش انرا با کشتار مالک اشتر میسنجید که در مقابل آن هیچ است بگذریم برایت در آستانه اعیاد به احترام کشور میزبانمان با زبان آنها برای تو Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch آرزومیکنم.
شاد باشی

هوژبر گفت...

وقتی متن اون مناظره کذایی رو میخوندم فقط دوتا شاخ روی سرم سبز نشد!
اصلا برام قابل هضم نیست این حرفها، چرا کسی نیست جلوشون وایسته وبا دلیل ومدرک بگه بابا بس کنید این مزخرفات رو

Free counter and web stats