000

دوشنبه، آذر ۰۴، ۱۳۸۷

اخبار به زبان جمهوری اسلامی

خبرهای جمهوری اسلامی را باید از زاویه ای دیگر خواند ، مثلا :
بجای اینکه بگویند نرخ بیکاری رشد کرده ، می گویند :
1 . افزایش شدید تقاضای کار در کشور ، و با چه افتخاری هم این خبر را اعلام می کنند !
بر همین سیاق ، چند خبر منتخب روزهای اخیر را بخوانید با این توضیح که برای نزدیک تر شدن عنوان به واقعیت ، چند کلمه ای به آن افزوده ام که با رنگ آبی مشخص شده .
2. وزیر ارشاد : نجیب ترین اهالی رسانه در جهان امروز متعلق به ایران است ، که همه آنها را در اوین گرد آورده ایم .
3. سردار رادان : اراذل و اوباش در 6 رشته ، شناسنامه دار شدند . پیش از این تنها روحانیون به جهاتی از مردم عادی متمایز بودند .
4 . سرلشکر رشید : ما در آستانه جنگ احتمالی قرار داریم . و البته از هر جهت هم آماده ایم ، اولا به تعداد کافی قبر برای مهاجمان کنده ایم ، ثانیا در مانوور سال گذشته و بررسی حمله فرضی امریکا، نیروی هوایی امریکا را بگونه ای شکست داده ایم که مطمئنا نمی تواند در جنگ مشارکت نماید . ثالثا بجز مساجد و امامزاده های متعدد ، تعدادی امامزاده سیار در خیابانها مستقر کرده ایم تا مردم بتوانند ادعیه خود را به حساب جبهه واریز نمایند . رابعا حسابهای بانکی مسئولین در خارج کشور را به میزان کافی از دلارهای نفتی انباشته ایم تا پس فرار آنها ، در تنگنا قرار نگیرند .
5. رئیس جمهور : کردان بخاطر خدا ایستاد و رفتارش مطابق با فرهنگ بسیجی بود . در ایستادگی همه جانبه و هماهنگ اندام آقای کردان می توان به سوابق موجود درپرونده موسوم به ازاله بکارت ایشان در ساری (هنگام وقوع انقلاب ) اشاره نمود و در پیروی از فرهنگ بسیجی همین بس که ایشان از دیپلم ردی با جهشی بلند به دکترای حقوق دست یافتند (طرف با جعل مدرک ، تازه ادعای حقوق دانی هم داشته !) .
6. آخرین گاف وزیر سابق کشور ، عوضعلی کردان ، وی قیصریه را قیطریه نامید ! البته در علاقه وافر آقای کردان به گاف (1) و قاف (2) هیچ شکی نیست .(1= گاف مثل گا... دن در ساری و قاف مثل قر... ساق در ماجرای آکسفورد ) .
7. بدستور آقای خامنه ای ، پرواز هواپیماها با زمان نماز هماهنگ می شود . نکته مهم در این هماهنگی این است که زمان اذان در هر روز متغیر است ، لذا مسافرین محترم می بایست چند ساعت قبل از زمان احتمالی پرواز در فرودگاه حاضر بوده و گواهی تائید شرکت در نماز جماعت (که بدست امام جماعت حاضر در فرودگاه های کشور و نمایندگان جمهوری اسلامی در فرودگاه های خارج از کشور ممهور می شود ) را هنگام سوار شدن به هواپیما ، ارائه دهند .
بدیهی در صورت عدم تائید شرکت در نماز جماعت طبق قانون با آنها رفتار خواهد شد ( قانون مجازات اسلامی در باب بی نمازی مسافر هواپیما : جلوگیری از پرواز ، بال بال زدن مسافر به ازای هر رکعت ، دو ساعت و ادای نماز قضا در صحن مطهر سالن انتظار ) .
8. هاشمی رفسنجانی : من عاشق آقای خامنه ای هستم و در موارد اختلاف از ایشان اطاعت می کنم .
اولا چنان معشوقی را چنین عاشقی رواست .
الثانیا با توجه به اطاعت معظم له از رهبر در موارد اختلاف ، بدیهی ست که در موارد اشتراک نظر هم ایشان مطابق خواست رهبری عمل مینمایند فلذا با توجه به روایات متواتر وارده اصلا آقای رفسنجانی گویی وجود ندارند و هرچه می شود خواست عروسک گردان است و مابقی بازیچه !
9. محسن رضایی : دعا کنید کاندیدا نشوم . نامبرده صادقانه اعتراف نموده به فرض نامزدی و انتخاب چنان بلایی بر سر مردم می آورد که ملت دعا خواهند کرد که ای کاش انتخاب نمی شد . لذا قبل از اعلام نامزدی ریاست جمهوری از مردم عاجزانه تقاضا نموده تا این دعا را زودتر کنند مگر اجابت شود . ناظران درخواست دعای سردار (سابق) رضایی را نشانه عدم دخالت شورای نگهبان و بیت رهبری در تائید نامزدها و انتصاب روسای جمهور میدانند .
10. رییس جمهور از غرفه روزنامه بازدید کرد . وی پس از بازدید در مصاحبه ای گفت : باور نمی کردم هنوز اینهمه روزنامه و روزنامه نگار باقی مانده باشند .
11. احمدی نژاد: توان اداره کشور با نفت بشکه ای پنج دلار را دارم . وی افزود مگر قبلا که قیمت نفت بیش از صد دلار بود ، چقدر از آن صد دلار به داخل واریز می شد که الآن از کاهش قیمت نفت بترسیم . در ضمن اداره کشور بدست امام زمان است و ایشان باید بترسند و الا با این شیوه مدیریت کشور ، بدون درآمد نفتی و بدون تفکر عقلانی هم می توان رییس جمهور بود .

۵ نظر:

مانی خان گفت...

چطوری برادر از این جنگل جیم الف بیشتر از اینها هم نمیشود توقع داشت

در ضمن وبلاگ زیتون را هم دزدیدند انگار

ناشناس گفت...

چقدر بی انصافی...چقدر توهین....خداهدایتتون کنه.

ناشناس گفت...

عـالی بود
حرف نداشت

کـیانوش

ناشناس گفت...

آقای حیرانی بسیار متین بود نوشته شما ;)

ولی دولت بی شرم تز از اینها سراغ دارید!؟

ناشناس گفت...

مانی خان گل
راست میگی ، انگار زیتون بسته شده ، خیلی حیف شد
اما خودت چرا نمی نویسی ، دق کردیم بابا

کیانوش عزیز
ممنون
هنوز هم سر حرفم هستم ، باید قلم را برداری ، حیف نیست وبلاگ ترنم بسته باشه
الهه مهر گرامی
تا اینها هستند نیازی به حمله امریکا نیست ، نمیدانی چقدر خجالت آورست وقتی در کلاس ، دوستان جملات سیاستمداران ایرانی ، از جمله رییس جمهور را نقل میکنند و به حماقت آنها می خندند

پریزاد عزیز
کدام توهین ؟ تمامی جملات ، حتی آبی نوشته ها ، نقل از همین مسئولین است
خدا مرا هدایت کند و این ذوب شدگان در بلاهت وقیح را بیدار !

Free counter and web stats