000

سه‌شنبه، آبان ۱۴، ۱۳۸۷

گفتگو با دکتر رییس دانا ، قسمت آخر

در قسمتهای چهارم و پنجم ( آخر ) مصاحبه با دکتر رییس دانا به مباحث اقتصادی - سیاسی اشاره میرود .
از دکتر رییس دانا سوال کردم که چرا دولت دست مافیای اقتصادی را بنا به وعده خود ، قطع نمی کند ، آیا دولت همراه مافیای اقتصادی ست یا توان مقابله با آنها را ندارد .
فریبرز رییس دانا گفت ، هردوست . .. احمدی نژاد در بالاترین موقعیت و قدرت قرار دارد و مورد حمایت رهبری ست ، چه کسی بالاتر از اوست ... پس این گروههای فساد اقتصادی چه کسانی هستند ؟ اساسا نه می خواهد و نه می تواند ... .
دکتر رییس دانا خصوصی کردن اقتصاد (فعالیت بخش خصوصی ) در دولت فعلی را به معنی تحویل منابع و مراکز اقتصادی به افراد خاص می داند .
چگونه میتوان اینگونه بی پروا به مردم دروغ گفت ؟
در تحلیل نهایی ، اعتقاد دارم اینها وضع موجود را دوست دارند ( و این وضعیت نابسامان را تغییر نمیدهند ) .
به نظر من دلیل اصلی تورم ، توزیع ناعادلانه است .
از دکتر رییس دانا سوال کردم شما را بعنوان هوادار اقتصاد چپ می شناسیم ، کدام کشور جهان را می توانید بعنوان الگوی اقتصاد مورد نظرتان معرفی کنید؟
وی پاسخ داد همین کشور ( آلمان ) مقدار زیادی از خواسته ها را برآورده نموده .
از او پرسیدم شما از گروههای چپ موجود در ایران بعنوان عاملی قدرتمند در برابر امریکا نام برده اید ، منظورتان کدام گروههاست ، من به شخصه از حضور چنین گروه چپ و قدرتمند در داخل بی اطلاعم !
دکتر رییس دانا توضیح داد که منظور ایشان از گروه های چپ ، تمامی آزادیخواهان و فعالین ( در راستای تامین ) حقوق بشر است .

علاقمندان می توانند در سایت یوتیوب و با با درج irtvradioberlin یا irtvberlin به تعدادی از برنامه ها و مصاحبه های تلویزیون ایرانیان (دربرلین) دسترسی یابند .






هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats