000

پنجشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۸۷

گفتگو با دکتر فریبرز رییس دانا - قسمت دوم

قسمت دوم گفتگو با دکتر رییس دانا ، تنها ذکر این نکته لازم است تاریخ مصاحبه اشتباها سال 2005 روی صفحه ظاهر می شود که تاریخ 2008 صحیح بوده و در قسمتهای بعدی اصلاح میگردد .
دکتر فریبرز رییس دانا در این قسمت پرسش در خور تاملی را مطرح مینماید : چرا تحریمها بصورتی اعمال نمی شود تا ابزار سرکوبی مردم را فلج کند و چرا تحریمهایی که با منافع کارتلها و سرمایه داران بین المللی در تعارض است ، در اولویت انتخاب قرار نمی گیرند ؟
وی در مورد نتایج تحریکهای فعلی اعتقاد دارد که تا زمانی که جمهوری اسلامی ابزار ایدئولوژیک ، نظامی و امنیتی برای سرکوب مردم را در اختیار دارد ، فشار تحریمها فقط روی قشر ضعیف جامعه وارد میگردد و این سرکوب تا زمانی که جو جهانی بر دفاع از آزادیخواهان و مدافعان حقوق بشر برنگشته ، ادامه خواهد داشت .




۴ نظر:

ناشناس گفت...

درود فرهاد گرامی

چـقدر برام جـالب بود این دوتا پست
هم به این دلیل که گـفتگوی جالبی بود و هم به این دلیل که بـعد از اینهمه سال بالاخره دیدمت

شاد باشی
کـیانوش

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ... ميدانم با جرات هست و خوب و منطقی حرف ميزند و مشکلات را درست تشخيص ميدهدو بخصوص واجبات را تشخيص ميدهد و اينکه نتيجه محبوب نبود اما عمل لازم بود و بايد ميشد باهاش کاملا موافقم ... فقط در فرضيه راه​حل ها کم و بيش از فرايض ديگر طرفداری می​کنم ....سعی ميکنم اين دو قسمت را تا دوشنبه با دقت گوش بدم ....گوشی با خودم آوردم اما چونکه کاپيشن و بارانی من هردو سياه هستند و من اشتباهی کاپيشن را پوشيدم گوشی خيس شده ...

ناشناس گفت...

کیانوش عزیز
قبول نیست ، دیدار یکطرفه بنا به فتوای علما حرام است !
خوشحالم که هنوز هستی و امیدوارم دوباره بنویسی .

گیله مرد گرامی
منتظر نظراتت هستم .

ناشناس گفت...

درود فرهاد گرامی

آخرین باری که برلیـن بودم درست مصادف شد با ترور فروهر ها در ایران

اگر باز هم اونطرف ها اومدم حتمـن بهت خبر می دم و از دیدارت خوشحال خواهم شد

کـیانوش

Free counter and web stats