000

سه‌شنبه، آبان ۰۷، ۱۳۸۷

گفتگو با دکتر فریبرز رییس دانا -قسمت اول

تلویزیون ایرانیان در برلین ، به همت دوست بسیار عزیزم محمد پاسدار ، همواره سعی نموده بدور از گرایش های سیاسی ، منعکس کننده نظرات صاحبنظران و کارشناسان مسایل ایران باشد .
با توجه به گرایش های افراطی سیاسی موجود در برلین ، نگرش بی طرفانه و شیوه اطلاع رسانی تلویزیون ایرانیان ، به نظر من ، قابل تقدیر است .
در همین راستا ، در سفری که دکتر فریبرز رییس دانا به برلین داشت ، فرصتی بدست آمد تا در مورد چالشهای سیاسی ، اقتصادی موجود در ایران و نیز رویارویی ایران و جهان (بویژه غرب) ، تحلیلهای آقای رییس دانا را بشنویم .
قسمت اول این مصاحبه درسایت یوتیوب قرار گرفته ، به امید آنکه سایت تلویزیون ایرانیان بزودی فعالیت خود را از سر گیرد .
در سایت یوتیوب و با تایپ irtvradioberlin می توان قسمتهای کوتاهی از برنامه تلویزیون ایرانیان در برلین دسترسی پیدا کنند .





۵ نظر:

ناشناس گفت...

از دیدن و شنیدن نظرات شما بسیار خوشحال شدم.
این مصاحبه یا گفتگوها امیدوارم برای آبادی و آزادی میهن ما، تاثیر مهمی داشته باشد.

عمو اروند گفت...

در بلاگ نیوز لینک شد.

ناشناس گفت...

فرهاد جان از این مصاحبه با چنین شخصیت جسور و دلسوز میهن هم شاد شدم وهم لذت بردم هر چه باشد او مثل آقای امیر قلبش برای دو خطه آنهم نا متساوی نمی طپددر هرصورت با سپاس از زحمتی که میکشی برایت در راهی که گام برداشتی آرزوی موفقیت دارم و بی صبرانه در انتظار میهمانان دیکرت هستم.
شاد و تندرست باشی

آرمین گیله‌مرد گفت...

سلام ...ضبط کردم و بروم خانه گوش دهم ... طبق معمول گوشی همرام نیست ... اما دو سه باری که پای سخنرانیش نشستم و هرچند کم و بیش موافق حرفاشم نبودم اما خوشم امد ... تنها کسی که با جرات و جسورتر از اون در خارج حرف زد و برگشت زرافشان بود

ناشناس گفت...

شهلای گرامی
منهم امیدوارم ، ممنون از لطفت

عمو عزیز
لااقل خبر می دادی تا کمی شکل و شمایلم را دستکاری کنم !

حسین عزیز
مطلبی باید گفت که بماند برای فرصتی دیگر
من خیلی به توصیه دوست عزیزم ، محمد پاسدار ، خیلی سعی داشتم تا بستر سوالات آنجنان پهن نشود که سایه عبایی بر آن بیفتد . مختصر و جمع و جور.

آرمین جان
چه خبر از هلالهای والیبالی !؟
ممنون از محبتت ، رییس دانا را نمی توان زیاد کنترل کرد ، پاسخهایش صریح تر از آنی بود من می خواستم ، پس از گفتگو هم به او گفتم که ما در سایه امن نشسته ایم و امثال او که در ایران هستند باید بیشتر مراقب باشند که رژیم لجام گسیخته شده .

Free counter and web stats