000

شنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۸۶

پیام نوروزی احمدی نژاد

بسم اله الخالق الجمکران
ابتدا باید توجه همه مردم جهان را به امام غائب جلب کنم که مدیریت همه
امور کشور
بدست اوست و ما فقط خدمتگزاریم و هیچ مسئولیتی در قبال اجرای
لایحه بودجه نمی پذیریم !
در ضمن تمام پیروزیهای بدست آمده در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده
که اگر
رهنمودها و دخالتهای آقا و بویژه آقا زاده نبود حتی نام من هم ازصندوق
رای بیرون نمی آمد.

من وقتی به عملکرد ودلت در سال گذشته نگاه میکنم می بینم که این یک پیروزی
بود
حتی بزرگتر از ترکمانچای و آن یکی قرارداد که من همیشه اسمشو اشتباهی
میگم.

خوشبختانه الآن قدرت اول دنیا هستیم و همه کشورها زنبیلشان را پشت مرزها در
صف ملاقات
با ما گذاشته اند که نمونه اش همین دیروز بود که سفیر یکی از
کشورها
برای دریافت کمک به دیدار ما آمده بود و من و منوچهر متکی هرچه گشتیم
نتونستیم تو نقشه جهان این کشور را پیدا کنیم و این از معجزات الهیه که آنها ما را
پیدا کردند .

در ضمن ما آنقدر فهیم و قدرتمند هستیم که به قطعنامه های سازمان به اصطلاح
امنیت
یک مشت کاغذپاره میگیم ، مثل همین کاغذپاره اخیر که همه کشورهای
دوست و دشمن ما به آن رای مثبت دادند ، حتی لیبی پدرسوخته و روسیه و
چین ... که البته یک پیروزی بزرگتر از ملی شدن نفته چون مصدق در زمانی
که
ایران تنها بود و همه ایران را تحریم کرده بودند و پوتینآنزمان روسیه !
طلاهای دولت مصدق را بلوکه کرده بود
تا دولت سرنگون بشه ، مصدق به دیوان لاهه شکایت برد و همه دشمنان
را متقاعد به
پذیرفتن حق ایران کرد اما من تنهایی و با همین هاله نورم
همه کشورهایی که
در شرایط عادی سایه هم را با تیر میزنند را با هم
متحد کردم تا علیه ما باشند.

در زمینه درآمدها الحمداله دولت عدالت پرور افتخار دارد که بیشترین
درآمد نفتی را
ازابتدای انقلاب تا حال ، داشته که نمود آنرا میتوان
در سبزی فروشی و قصابی محل ما دید که قیمتهایش ازبازار تره بار
هم ارزانتر است.

همچنین لایحه بودجه را در 50 صفحه تنظیم کردیم تا در مصرف کاغذ
صرفه جویی
بشه و بتونیم با پول صرفه جویی چندتا سفر خارجه بریم.
البته یه مشت بزغاله میگند این بودجه تورم زاست و ملت ما را از
تورم میترسانند درحالیکه ملت ما تا خرخره دچار تورمه
اما بحمداله صداش در نمیاد !

عده ای هم که از اقتصاد چیزی نمی فهمند میگند چرا ما صندوق ذخایر
ارزی را خالی
کرده ایم و معلوم نیست کجا هزینه شده ، خب اینها
چون مثل من به سفرهای خارجی نمیرنداثرات آنرا نمی بینند.
ما در کشورهای مسلمان مثل ونزوئلا و نیکاراگوئه کلی کارخانجات
و نیروگاه ساختیم تا کیف کنند همینطور برای مردم مسلمان کوبا مسجد
ساختیم که هفته
پیش برادر رائول (کاسترو) زنگ زد که دستت درد نکنه
مردم مسلمان هاوانا دیشب در مسجد شما و بمناسبت عید ما ، کلی رقص و
استریب تیز کوبائی اجرا کردند .
وقتی میگیم ما باید رهبری جهان را در دست بگیریم ، الکی که نمیشه باید
هزینه اش را
هم بپردازیم.

درآمد ما بیش از 150 میلیارد تومان یا دلار یا ریال بوده اما اهداف ما
خرج داره ، تمام
کشورها تحت تاثیر ما هستند وامید همه ملتها ما هستیم
تا کشورشان را آباد کینم .

من مهندس هستم و تحلیل میکنم ، تخمی حرف نمیزنم ، سال آینده
اسرائیل نابود
و امریکا محو خواهد شد .
آینده از آن ماست نمونه اش همین سفر اخیر به نیویورکه
که بچه های دوساله که هنوز بلد نبودند اسم مادرشان را بگویند
تا من یا
عکسم را می دیدند میگفتند : این محموده ، این محموده !

در امر صادرات ما انقلابی کردیم بزرگتر از انقلاب اول و دوم
و سوم یعنی اگر
قبلا دولتها نفت میفروختند تا کالا تولید کنند و
با هزار مصیبت آنرا بفروشند ، ما راه بسیجی ترمز بریده را اجرا
میکنیم یعنی از تولید به مصرف ، نفت میفروشیم و پولش را
صادر میکنیم برای کمک به دولتهای بزرگ بزرگی مثل حزب اله
لبنان ، همچنین رویکرد ما به کشورهای اسلامی و در حال ناله است مثلا
دختران نوجوان ایرانی را به افغانستان و پاکستان و هند صادر میکنیم تا
مردهایشان روزی صدبار ایران را به خوبی یاد کنند و این بزرگترین تبلیغ
برای نظامه حتی بزرگتر از فتواها کیلوئی مراجع عزیز.

در مسائل داخلی هم شکر خدا با هماهنگی بین مسئولین تراز اول یعنی خود ما
و مرتضوی و پسر مقام معظم رهبری و شورای نگهبان تونستیم ترتیب همه را
بدهیم .

در زمینه آموزش عالی من به خیلی از دانشجویان ستاره دادم و خیلی را هم به
دانشگاه اوین سپردم و معلم خصوصی برایشان گرفتم تا هم درسشون خوب
بشه و هم اخلاقشون !

در بستر زنان هم شکر خدا وضع بسیار گرم و نرم ست . زنان ایرانی از صد
در صد آزادی برخوردارند و اگه شوهرشون اجازه بده و از تبرج دوری کنند
اجازه دارند گاهی از خانه خارج شوند و خرید کنند .
مشکل جوانان ما تار مو و حجاب نیست ، آنها هم که حجابشون مثل همسر آقای
الهام نباشه میدیم دست سردار زارعی تا با هم نماز جماعت بخونند .
که این هم نمازی بزرگتر از نماز جعفر طیار است.

در بخش هسته ای کاملا خودکفا شده ایم و هر روز سانتریفیوژ میخریم و سوخت
می خریم و کلی چیزهای دیگه ، تازه تعدادی نوجوان 15 تا 16 ساله هم به کادر
فنی انرژی اتمی اضافه کرده ایم.

منتقدان دولت را هم تشویق میکنم و به منتقد اصلی دولت یعنی آقای شریعتمداری
جایزه " کاسه داغتر از آش " را دادم.
گاهی چند تا بزغاله میگند تورم و گرانی مثلا اجاره خانه ، سوال من اینه که چرا
امثال من که خانه شخصی داریم از نرخ اجاره خانه شکایت نداریم، یا اگرمردم
یاد بگیرند مثل من که چند تا گاو در دولت پرورش میدم ، مرغ و خروس پرورش
بدند دیگه کسی از قیمت گوشت و تخم مرغ ناله نمیکنه .

من کاری کرده ام که الآن حتی بچه های 7 ساله میگند اگه ریاست جمهوری اینه
چرا ما رئیس جمهور نشیم ! این از خصلتهای بزرگ جمهوری اسلامیه که بچه ها
مسئولیت دار کارهای بزرگ میشند.

نظرات ما در تمام کوچه خیابنهای دنیا دست بدست میچرخه ، همین دیروز
مادر بچه به من میگفت ، امروز سبزی خریدم و وقتی خواستم پاکش کنم دیدم
کاغدی که سبزی را توش گذاشته بودند ، همون نامه بنده به رئیس جمهور
امریکاست !

خلاصه اینکه مردم ما باید صبور باشند و حق شکایت هم ندارند و اگه اعتراضی
هم هست میتونند نامه ها را تو چاه جمکران بندازند تا آب آنها راببره ، باورکنید
کسی که با شما صحبت میکنه مهندسه و تحلیل میکنه
باور کنید این محموده ، این محموده !

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats