000

جمعه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۶

توصیه های ایمنی برای ساخت دوچرخه اسلامی!

از وقتی خبر تولید دوچرخه اسلامی منتشر شده ، دوستان عزیزی چون بلوچ و ملاحسنی

به آن اشاره نموده اند ، لذا من تنها به چند مشخصه که باید در این تولید ملی لحاظ شود

اشاره میکنم :

یک . با توجه به اندام فوق استاندارد و کمی تا قسمتی گوشتی و تپل خواهران ایرانی ، و با

عنایت به زین های متداول دوچرخه های امروزی ، مشخص است که در صورت سوار شدن

خواهران دینی بر این وسیله ، قسمت تحتانی بر اثر تیزی "زین " دوچرخه به دو نیم شده

و هر نیمه از کناره های زین آویزان خواهد بود که صد البته مایه رعشه برادران غیور بسیجی

خواهد شد


لذا توصیه میشود زین پس زین های دوچرخه های خواهران را بصورت زیر تولید نمایند تا از

دو تکه شدن اندام تپلی جلوگیری شود.


. دو . از گذاشتن "جک" در دوچرخه خواهران جدا خودداری شود

. سه . با توجه به شیب اجباری بدن خواهران در هنگام در دست گرفتن "فرمان " دوچرخه

دوچرخه هی اسلامی باید بگونه ای طراحی شود که خواهران بتوانند بجای سوار شدن

آنرا در دست بگیرند و همراه خود ببرند.

. چهار . برای جلوگیری از سوءاستفاده بعضی "خواهران نماها " که ممکن است شماره تلفن خود را

روی پلاک دوچرخه قرار دهند ، این وسیله فاقد نمره اعلام شود.

. پنج . دوچرخه ویژه خواهرانی که دوران "عادت ؟! " خود را طی میکنند

.شش . اولین مجرم در ارتباط با "دوچرخه اسلامی ویژه بانوان" شناسایی شد،وی به تابلوی تبلیغاتی

این وسیله خواهرانه بی حرمتی نمود!

"وصف العیش ، نصف العیش!" :





راستی:

با توجه به اینکه از زمانی که امام خمینی به ایران آمد و مادر وطن را نمود ، همه ما با هم

برادر و خواهر و در نتیجه "محرم" شده ایم، این بگیر و ببند ها و سخت گیریها برای چیست؟

۲ نظر:

مانی خان گفت...

آن زین دو لمبره برای اقایونی هم که خیلی مردند بد نیست لااقل مردانگی له نمیشه

سيدعلی گدا گفت...

اين دوچرخه های اسلامی ظاهرآ يک شباهتهایی با دوچرخه های زمان قاجار هم دارند
‌گویند آقا محمد خان قاجار هم با ديدن زنان دوچرخه سوار دچار رعشه میشده

Free counter and web stats