000

پنجشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۹۱

همجنس گرایان امریکایی ، مسبب پیر شدن جمعیت ایران !

دکتر علی اکبر ولایتی ، مشاور خامنه ای ، هرازگاهی سخنی می گوید تا نشان دهد با وجود مدرک دکترایش ، چیزی از هذیان گویی دیگر مسئولان نظام کم ندارد !
وی در آخرین نطق خود فرموده : غرب با ترویج همجنس گرایی ، در حال متوقف کردن نسل بشر ست .
با مراجعه به آمار سازمان ملل متوجه می شویم در ده سال گذشته ، ده درصد به جمعیت امریکا افزوده شده و درست برعکس امریکا که رشد جمعیت ، سرعت بیشتری نسبت به دیگر کشورهای توسعه یافته دارد ، این ایران ست که در حال تنزل میزان زاد و ولد و پیر شدن تدریجی جمعیت ست ( حتی نسبت به کشورهای توسعه یافته و نیز جهان سومی ! ( اینجا و اینجا )

یعنی به اعتقاد دکتر ولایتی ، عوامل دیگر اصلا دخالتی در پیر شدن جمعیت ایران ندارند ، عواملی مثل :
فرار مغزها ( مهاجرت گسترده جوانان )
فشار کمر (!) شکن اقتصادی که نه توانی و نه حوصله و نه رویی برای پدر باقی  گذاشته که تقاضای شرعی اما نامشروع  از همسرش داشته باشد .

گاهی اوقات احمدی نژاد حرف هایی میزند که همه به آن می خندند اما بعد ها متوجه می شویم که حق داشته ، اما کاش بستر مخاطب سخن خود را کمی گسترده تر می کرد تا شامل همه مسئولین جمهوری اسلامی شود ، مثلا آنجا که نه گذاشت و نه برداشت و گفت :
( نمایندگان مجلس ) گه خورده اند ( که چنین گفته اند )

لازم بذکر ست که این آقای ولایتی همانی ست که ادعا کرده بود دبیرکل سازمان ملل متحد ، خامنه ای را رهبر دینی جهان اسلام نامیده ، ادعایی که با تکذیب فوری دفتر بان کی مون ، پس گرفته شد . یعنی همانی که احمدی نژاد گفته بود !

۱ نظر:

خلیل گفت...

سلام،

نظرات منقلی همین است دیگر!

Free counter and web stats