000

سه‌شنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۴

بیا ای ابر بر باغی بگرییم که امید بهاری هم ندارد

بیا ای ابر بر باغی بگرییم که امید بهاری هم ندارد
خامنه ای :
قدرتهای سلطه گر ابزار زیادی در اختیار ندارند و مهمترین ابزار آنان تشر و اخم است که اگر مسلمانان و دیگر ملتها قدر قدرت خود را بدانند ، این ابزار ناکارآمد خواهد شد !

در مورد قدرتی که غربیها ندارند و مسلمانان دارند و همین بی قدرتی غرب باعث شده تا ممالک مسلمان نشین زیر سلطه آنان باشند ، حرفی نمیزنم ، اما در مورد تشر و اخم جرج بوش که تاثیرش از هزار روضه و دعای ولی امر مسلمین بیشتر است ، فقط میگویم ، همین اخم ناز و لوندی جرج بوش است که همه را کشته ، و الا دلیلی ندارد اینهمه دولت و کشور به کرشمه امریکا به رقص درآیند.
.
مشتری قدیمی و ثابت این دکه ، جناب مصباح فرموده :
پرونده هسته ای ایران آزمایش الهی ست .
البته این برگوار توضیح کافی نداده فلذا بنده که از مریدان پروپا قرص جوکهای هفتگی ایشان هستم این مطلب را اضافه میکنم :
پرونده هسته ای آزمون الهی است و طراح سوالات هم مصباح ست و ناظر جلسه احمدی نژاد . و فقط کسانی قبول میشوند که همچون امام حسین ، خود و خانواده را فدای آزمون الهی کنند . قدر مسلم ، رهبر و رفسنجانی نقش امام سجاد را بازی خواهند کرد و بدلیل بیماری و در بحبوحه جنگ راهی بلاد کفر خواهند شد تا از تشر و اخم غرب جان سلامت بدر برند . البته در زمان امام حسین ، طراحی سوالات بعهده قرآن بود ، ولی امروزه به دلیل توطئه کفار در بسط قرائت های چندگانه ، مصباح مجبور شده به تنهایی پرچم اسلام راستین را در دست بگیرد و بر فرق دگراندیش بکوبد .
مطلب دیگر ، چرا آقای مصباح فرزند خود را از کانادا احضار نمیکند تا در این آزمون الهی شرکت کند و در پیشگاه خدای مصباح شرمنده نباشد
؟
.
صفار هرندی چشم بسته ، غیب گفته :
کشیدن کاریکاتور احمدی نژاد آزاد است !
یکی نیست به این مخ تعطیل بگه ، آخه این یارو خودش " اند " کاریکاتوره و از لحظه عرض اندام ، جوهر کاریکاتوریستها خشک شده ، همه هاج و واج موندند و به طبیعت میگند : بابا تو دیگه کی هستی !!
یکی از باجناقان زریبافان که منتظر درآمدن ریش و سیاه شده یقه پیراهن است تا بتواند مصدر کاری و اموری شود ، توضیح داد : این امر نه تنها آزاد ، حتی الزامی ست چرا که رئیس دولت برای تبلیغات خارج از کشور نیاز مبرم به تعدادی عکس و پوستر دارد و نمایندگی های سیاسی ایران در خارج از کشور معتقدند ، کاریکاتور رئیس جمهور مطمئنا از خود وی زیباتر خواهد بود
.
.
خانم شفیعی نیز از عدم مجوز جهت استحمام گنجی شکوه نموده .
این خواهر عزیز گویا نمیداند که در ایران به زندان میگویند "ندامتگاه". یا به زبان ساده تر و به گفته مسئولین ، زندان برای تنبیه نیست (چون اطلاعات خودش این مهم را انجام میدهد) بلکه محلی ست برای تنبه .
اگر به گنجی اجازه نمیدهند حمام کند فقط به این دلیل است تا پس از شستشوی مغزی وی (به جهت منع غذا و دارو و فشارهای طاقت فرسا) ، ظاهرش را هم اسلامیزه کنند تا شبیه کادر دولت شود . اینکه دیگه داد و فریاد نداره .
.
از مهمترین اخبار مطروحه و غیر ممنوعه ، حمله دانشجویان ( سهمیه بسیجی ) و شبه دانشجویان ( خود بسیجی ) به سفارت دانمارک بود .
مشکل من در تبیین مسئله این است که چطور این افراد مومن و چالاک در بالا رفتن از دیوار مردم ( سفارت هر کشوری به منزله خاک آن کشور میباشد)، در حضور پلیس موفق به فتح سفارت شدند اما توفیق در کشف مشرکین ( سفیر و کارمندان و... )، خیر !
یعنی در سفارت دانمارک ، پلیس حاضر بوده ولی خود دانمارکیها غایب . منابع وابسته به عقل گمان دارند که این صحنه سازی میبایست با اطلاع طرفین دعوا بوده باشد . و الا ..... الآخوند اعلم بالقضایا
.
.
نکته آخر را هم از خواهر شوهر عروس بشنوید :
رفسنجانی : "شهادت ، مسجد و روحانیت ، سه واژه کلیدی در حرکتهای تاریخ ایران است "
اکبر رفسنجانی البته ید توانایی در تاریخ سازی دارد . وی همان است که در تعریف دولت خود فرموده بود : خدماتی که دولت من انجام داده ، در طول تاریخ ایران بی سابقه است !
اما دو سوال برای من مطرح است ،
این کلید روحانیت به چه قفلی میخورد ؟
وآیا 27 سال زمانی کافی برای باز کردن قفل دل مردم نبوده که ملایان از بی خبری نسل جوان از ارزشهای انقلاب صد البته اسلامی مینالند ؟
2. قفلی که بتواند دهان آخوند جماعت را ببندد کجاست ؟
.
فرارسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر تداعی کننده شهادت است . اما مسئولین به خاطر داشته باشند ، میتوان به زعم خود ، خون جوانان را پیروز میدان جنگ با عراق و غلبه بر رژیم شاهنشاهی دانست اما بر بمب و موشک کارساز نخواهد بود. صحنه جنگ ایران و عراق موقعی به سود ایران رقم خورد که دلاوران ایران وارد خاک عراق شدند و در یک قدمی فتح بصره قرار گرفتند و از سوی دیگر ، طمع صدام برای بدست آوردن رهبری و نفت عرب، حمایت غرب را از او سست نمود. اینبار خود غرب میآید.
چگونه میتوان توجیه نمود کار غیر مسئولانه پیروان بلاهت وقیح را در حراج نمودن خون مردم . از خدا نمیترسید ، از سربازان امریکایی بترسید که حرمت عبا و عمامه شما را نگه نخواهند داشت .

هیچ نظری موجود نیست:

Free counter and web stats