000

جمعه، دی ۰۹، ۱۳۸۴

اگر مردم مخالف هم باشند به میان دو پای اسب حضرت عباس



محسن غرویان ، شاگرد مصباح یزدی و سردبیر مجله معرفت و از اساتید حوزه علمیه قم و....
( ببینید چند تا پست داره این آقا !!! ) در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا فرموده :
1. اولا حکومت مورد نظر امام خمینی جمهوری نبوده و حکومت اسلامی بوده !!!!
2. امام خمینی مشروعیت حکومت را ناشی از رای مردم نمیدانسته
3. فرمایش اما م که " میزان رای ملت است " در پاسخ به جو ایجاد شده توسط غرب بوده و امام اعتقادی به رای ملت نداشته !!!!
4. متاسفانه حوزه های ما آنچنان که باید سیاسی نشده اند !!!!!!

حال سئوال این است :
1. اگر مشروعیت حکومتی مبتنی بر رای مردم نباشد بر چیست ؟ یعنی اگر مردم حکومت اسلامی را نخواهند چه باید کرد .
بنا بر نظر این شاگرد مصباح و استاد حوزه ، اگر مردم مخالف هم باشند به میان دو پای اسب حضرت عباس ، حکومت باید اسلامی باشد .
اگر مردم حکومت اسلامی را نخواهند ، چگونه این حکومت ایجاد میشود ؟
طبیعی ست ، همانگونه که در ایران ایجاد شد ، یعنی اول میگوییم : ای ملت ایران ، تو نمیخواهی آزاد باشی ، میخواهی نوکر باشی ؟ بیا آزاد باش و جمهوری را انتخاب کن ، ملتی که آزادی را میخواهد وحشی نیست ، وحشی آن کسی ست که ازادی را از مردم میگیرد... اصلا میزان رای ملت است ...( اشاره به صحبتهای خمینی پیش از انقلاب ) بعد که مردم رای دادند به جمهوری و ما آمدیم سرکار ، میگوییم ، مردم کیلویی چندند ؟؟؟
2. آقای احمدی نژاد هم که اولش مهرورزی و پول نفت را قول داده بود و الآن یادش رفته ، برمیگردد به همان استدلال سوم بالا ... یعنی به خاطر جو ایجاد شده چنین گفته بود و الا ، حکومت اسلامی و مهرورزی !!!! جیب آخوند و پرداخت پول نفت به مردم !!!!!
3. حوزه های ما هم سیاسی نشده اند !!! الآن که همه ی امور بدست سفید و کارنکرده ی آخوندها سپرده شده و مجلس هم تبدیل به مسجد شده و ریاست و مصادر تمامی امور در ید توانا و مغز بی بخار آخوندهاست ....... پس اگر اینها سیاسی نیستند چگونه مصدر امور سیاسی هستند !!!!
وای به وقتی که آخوند سیاسی شود !!!!!!
4. این شیخ پرکار و پرمسئولیت ، تازه شاگرد مصباح یزدی ست ، ببینید دیگر خود مصباح چگونه می اندیشد !!!!
بهرحال خود دانید . فرمایش این حکیم را سرسری نگیرید . امروز که چنین میگوید ، فردا خواهد گفت ملت غلط میکند مخالفت کند . ما ، حاکم اسلامی هستیم ، ما خود امام زمان هستیم ، اصلا ما خودخود خدا هستیم . بابا یکی به این بگه ، اونکه خدا بود به فرشته ها حکم نکرد به مخلوقش تعظیم کنند و شیطان بواسطه مخالفت ، فقط از درگاهش اخراج شد و تمامی آنچه میخواست برای مبارزه با خدا را هم خود خدا در اختیارش گذاشت ، نه مجبور به اعتصاب غذا شد و نه انفرادی کشید. خدا به او گفت از ملک من برو ، شما که مخالفین را اجازه خروج نمیدهید ، هیچ ، میزنید و می کشید و مصادره میکنید . تازه نه شما خدا هستید و نه ملت شیطان .

Farhad Heyrani

۱ نظر:

ناشناس گفت...

قابل توجّه اُمت همیشه در زیر صحنه حزب الله به ویژه خلاشوران و خایه مالان ذوب شده در قباهت

به اطلاع شما چماق بدستان عرب صفت میرسانیم که دارندگان این خــلا به طرز فجیعی در زیر عمل " الله پسندانه " لــواط که در حوزه علمیه قم به وقوع پیوسته ، هک گردیده اند و برای بقاء عمر احتیاج به کمی خودگذشتگی ازطرف شما عزیزان دارند. به همین جهت از شما عزیزان خواهشمندیم با بواصیل چرب شده هر چه زوتر به کمک این عزیزان بشتابید


صفرزن کبیر

Free counter and web stats